Kutu dondurma kaşıkla mı, çatalla mı yoksa tatlı kaşığıyla mı yenir?

Siz neyle yiyorsunuz?
Kutu dondurma kaşıkla mı, çatalla mı yoksa tatlı kaşığıyla mı yenir?
Güncellemeler
1 yıl
Dandik yorumlarınız silineceği için boşa zahmet edip o parmaklarınızı yormayın 😜
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Kutu dondurma kaşıkla mı, çatalla mı yoksa tatlı kaşığıyla mı yenir?
Kutu dondurma kaşıkla mı, çatalla mı yoksa tatlı kaşığıyla mı yenir?
Cevapla