Güncellemeler
1 yıl
Dandik yorumlarınız silineceği için boşa zahmet edip o parmaklarınızı yormayın 😜
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Kutu dondurma kaşıkla mı, çatalla mı yoksa tatlı kaşığıyla mı yenir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Vallahi ye de nasıl yersen ye. Çünkü yemesi çok zor😄
Tatlı kaşığı ile yenir. Eriyen kısımları da kaşıkla sıyrılır.
Tatlı kaşığıyla yenir dibinde eriyen kısımları pipetle hüpletilir
Çay kaşığı tabi ki, psikolojik olarak ne kadar da çok yedim diye düşünebilmek için.
Tatlı kaşığı ile yemeyi tercih ediyorum
O dondurma degil
Hiçbir şey yoksa parmağımla yerim
Tatlı kaşığı ile
Tatlı kaşığıyla ha bire dönüyorum
O an hangisini istersem
Dondurma kaşığı diye bişey var onunla yenir
Ona özel bi de dondurma kaşığı alamam
Çatalla dondurma mı yenir yahu?
Daha zevkli puhaha
Kutudan yenmez, bu bir. İkincisi, dondurma kaşığı diye bir icat var 🤣
Eliminen dayı eliminen haha çatalla yerim
Neyle istersen onla ye
Kaşık çay
Hangisi denk gelirse ahahah
Kaşıkla
Tatlı kaşığı kullanıyorum
Elimle yerim 🤣🤣🤣
Tatlı kaşığı
eliminen