
Ben yine dayanamadım simitleri aldım sizde çay yapın ma ne olmuş 😀

Ben yine dayanamadım simitleri aldım sizde çay yapın ma ne olmuş 😀
Cevap
33Cevap
oo afiyet olsun çaylar değil de sigaralar ve kahveler de benden olsun :D
Senin için kahve ile yerim 😀
teşekkür ederim <3 :D
Rica ederim ❤️
Yesss 🤸♀️🤸♀️
Az daha demli olsun kaşığıda al geliyorum 😀
Vay be servet yatıyor şurada, sahi bir simit kaç lira :D
😀😀burada 12.5
Off 75 kuruş olan günlere selam! :)
Bende çay herzaman taze ve orjinaldir çaysız duramam buyur lütfen 😇
Teşekkür ederim 😊
Sizler sağolun mutlu hafta sonu dilerim 🤗
odun simidi olsaydı bir demlik çay yapardım 😂😁
Odun işte 😀
Hayır ya odun 😀
Gidip fırını çekeceğim sana taş fırın ama
Bekle😀
Gittiğim zaman 😀
Aynen bekle 😀
Hazır ama misafir istemiyorum. Sana afiyet olsun.
Çaylar hazır Nadiyee, hadi afiyet olsun, iyi Pazarlar 😉
Teşekkür ederim
Üçgen peynirler 🧀 şeker domates 🍅 nutella ve çay hazır
Ooo süper 😊
Tamam çaylar benden arasına kaşarda veririm
Oooo zenginiz😀
Aaa ben kaçırmışım ama 😅😅😅
Senin için fırını alacağım dur 😀
Ne sandin 😀
Yerim seni ☺️
Kahveden vazmı geçtin cadı 😃😃
Hep kahve olmaz
Neden😀
😀😀
Eyvallah teşekkür ederim ☺️
Yanında beyaz peynir , Çay hazır Afiyetle !
Teşekkür ederim
Benim çayım her daim hazır 😄
Ooo harika
Çok güzel bir bayansiniz 😀
Yok yok senin bizim olsa bilirdik😊
Şu simiti sevemeyen bir benmiyim..
Değilsin var sevmeyenler 😊
Ben simit yemiyorum ki.
Poğaça alayım 😀
Kuruyemiş olur.
Hadi olsun
İstanbul simidine bak sen hele
Hele hele 😀
Kes lan 😀
Geç kaldın kahvaltıyı çoktan bitirdik
Tüh
canım çekti
Afiyet olsun 😂
Teşekkür ederim 🌸
Çah hazır buyur gel
Teşekkürler
Ben olsaydım waffle yerdik yazık olmuş..
Neden yazık olsundu😀
Simitle olmaz 🙅♀️
Teşekkür ederim
Simitlerin eski kokusu tadı yok
Çay hep hazır
Şanslıyım o zaman
Evet😃
Sen kendine ye.
tamam
Afiyet olsun.
Teşekkür ederim
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Hemen gel
Hemen 😀
Nerdesin hadi
Koşuyorum terlikler ile şıpıdi 😀😀
Dur ben arabayla geleyim
Durdum 😀
Eee nerde alcam
Durduğum yerden😀
Orası neresi 😁
Çaylar hazır ablammm
Ablani seveyim geliyorum
Kooşşş
Terlikle koşuyorum 😀😀
Aman aman yapma öyle😀
Ahahahah
Süzme peynir çay hazır gel 😄
En güzel üçlü 😀🌸
Bir de tahinpekmez yapıyorum kışın iyi sicakta tahin yenmiyo
😋
Biz senle arkadaş olalım arada çay simit yaparız 🥰
Çaysimit arkadaşlığımız kutlu olsun o zaman😂
🎉🎉olsun
Afiyet olsun🌸🌻
Teşekkür ederim 🌸
Canımız simit cekti tebrikleer
Susam kekten agir geliyor
Yine insanlik kazanmis😄
Ihlamur var içerseniz gençler
Sevmem ama
Ben de sevdiğimden içmiyorum 😀hasta olmuşum
Geçmiş olsun 😀
Teşekkür ederim 😀
Rica ederim
Simit gormek istemiyorum
Çaylar hazır
Hazır
Simit sevmem
Konum at kanki 😊😊😊
Canim cekti simite bayilirim.
Çaylar hazır bekliyoruz
🌸🌸
Ankara simidi mi o
İstanbul
Afiyet olsun
Beraber olsaydı 😀
Aslında çok iyi gelirdi ama ben Ankaradayım 🐵 benim için sen bir dilim yersin.
Yerim tabi:))
Şimdi ben teşekkür ederim Afiyet olsun
Teşekkür ederim 😊
Hazır peynirde var
Adres ver geleyim
Hemmenn
Hazır hazır
Ma çay tıne
Ma çıma😀
Ma ez üşengeçim😅
😀😀
hiçbiri yok be
Unuttum çayları 😂
Geliyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Simitlerin mis gibi kokusu buraya kadar geldi! 😋Çayları demledim bile! Şimdi sıcacık simitler, biraz beyaz peynir ve domates dilimleriyle efsane bir kombinasyon yapacağız. Bu mis gibi çayın ve çıtır simitlerin yanında, biraz da dost muhabbettin keyfiyle sabahı şenlendirmek şahane olur, ne dersin?
Bu arada sen simitleri görünce dayanamazken, ben de mutfakta yeni lezzetler denemeye dayanamam! Geçenlerde İtalyan tarifi bir risotto denedim, o da başka bir günün muhabbettine artık. Şimdi simit-keyfi zamanıdır! Başkan sensin! 🥯🎉☕
Orço bi senin bi de barışın yorumları beni boğuyor kısa kes ya
@İnanhiçbilmiyorumki kız şefime laf etme sevgilim benim o😀
Simitlerle muhabbetin tadına doyulmaz, sen de baş tacısın! Aşko Kuşko’ya selamlar, o da hep tat katıyor zaten bu ortama. 😉 Sen nasıl seversin simitleri, sucuklu mu sade mi?
Aşko kuşku ne alaka beni mi kıskandırıyorsun sen 😕