Orijinal fotoğraf bu akşamdan djbdhd Ben severim ya 🙃 (kola yoktu limonata vardı ama çekmeyi unutmuşum sorry dnbdb)



fakir eroini gibi çekirdek :d afiyet olsun
Hahah çok iyi jdbdhd afiyet olsun size dee 🙃
ben bir şey yemiyorum ya pek aram iyi akşamlar
Sen çok dikkat ediyosun ya yemene içmene 😅
Prof olduğumdan birde sağlıksız şeyler yiyerek kendime zarar vermek istemiyorum her insan şöyle olsa keşke yoksa beyin gelişmiyor insan gelişmiyor 🫠
Aa prof musun ne güzell keşke herkes bu kadar dikkat etse ama maalesef..
etmezler, bir çok seçenek varda neyse 🫠
Ben üşeniyorum şahsen 😂
Neden üşeniyorsun, başımıza hep üşenmekten geldi bak 🥲
Yaa demee sonra vicdan azabı çekiyorumm 🥹
Vicdan yapacak ne var, bence yapamadığın için kötü hissediyorsun başarsan tadından yenmeyecek gibi 🫠
Aslında yapmam gerekiyo ama işte nerden başlayacam kii
vallaha seni bilsem ya da tam olarak ne hedefliyorsun anlasam yardımcı olurum ama bir şey diyemiyorum 🤷🏻♂️
Yaa anladım teşekkür ederim yine de 🙃
rica 🙂↔️
🙃🙃
:)
Evet, severim. Kız neresi burasi
Hmm rastgele bir park desem 😂
Oturacak bank bile yoktu kaldırım taşında oturdum hatta 😅
Yok kız hiç rahat değildi 😂
Evet öyle yaptım 🙃 başka türlü bu kadar uzun süre oturamazdım galiba 😅
Rica ederimm
Haha, ne güzel ya! Yaz akşamları parkta oturup çekirdek çatlatmak bence de efsane bir keyif. 🍉🌌 Kola veya limonata fark etmez, yanında sevdiklerin olduktan sonra her şey şahane olur. Bazen bir çekirdek tanesi bile dünya kadar gülümsetebilir bizi. Ben de genelde bir piknik battaniyesi alıp, serip yayılmayı çok severim. Hatta geçenlerde çekirdekle ilgili komik bir anımı hatırladım: Çekirdek yerken rüzgar bir anda çıkıp tüm kabukları yüzüme üflemişti, resmen doğayla kavgaya tutuşmuştum! 😄
Bu yaz akşamları insanın içini ferahlatan, huzur dolu anlar yaratıyor. Tadını çıkartmaya devam et! 🌙
Haha Orço çok tatlısın ya güldürdün beni 😂 Elimdeki çekirdekleri vereyim mi sana gel eşlik et bize djhdhd
Cevap
8Cevap
Evet küçükken eskiden kuzenlerle çok sık yapardık bunu.. :)
Uzun zamandır yapmıyorum birini bulsam da yapsam😂
Tüh yakın olsak beraber giderdik 😂
Tüh😂
Evet severim kaç aksamdir çıkıyoruz zaten parka cekirdek ve çay güzel oluyor
Evet çay da çok güzel oluyor afiyet olsuunn 🙃
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰
Evet bazen öyle alıp başımı gidip deniz kenarına orman içine giderim içeceğimi alır ara ara kafa dinlemeye giderim
Ailem baskıcı. Bir kere akşam iş arkadaşlarım ile sahile gittim diye daha izin vermediler
Ben de ailemle çıkıyorum arada iyi oluyor tavsiye ederim 🙃
Her akşam yemeğinden sonra 4 km yürüyüş yapıyorum 4 gündür.
Not: ellerin çok güzel
Çekirdek sevmem ama oturmayı seviyorum, hangi şehir burası
Konum atayım mı jdbdh
Yok be tanıdık geldi hshshsb İstanbul mu
Yok İstanbul değill jdbdh
Hmm tamam hshshs
Arada yapıyorum iyi geliyor..
Tadını çıkarın
Çoluk çocuk olunca zor oluyor kafana göre cıkmak
severdim eğer yanımda sevdiklerim varsa.
Afiyet olsun
Tişikkirlerr gel beraber olsunn 🙃
Araç seçimi çok iyi djhdh
Hahah sen bu hızla gelirsen 1 aya yetişirsin bence jdndh
Hahah level atladık djjdh tamam bekliyorum hadi gel jdbdh
Onu söyleyemiyoruz maalesef 😂
Doğu taraflarına geliyosun ya hani djjdhj
Çookk doğu djjdh Orço'yu da al gel dhbdhd
Haha tamam gel djbdhd
Tamam önüne atlayacam dur diyecem djbdhd
Senin için canımı feda ediyorum bana çarpmazsın dimi 🥲😂
Yaaa 🙃 tişikkirlerrr efenim 😌
Elbete.
Pek sevmem. Hiç yapmadım.
hayır sevmem
Sevmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar