Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılHer yörenin kendine has yemeği var ama alışkanlık baharat kullanımı doğu, güney doğu bana daha yatkın
04 Yorumla- 1 yıl
acı biber severim bende
- 1 yıl
Acı sevmiyorun 🥺
- 1 yıl
ne kadar zıt şeyleri seviyoruz :/
- 1 yıl
Olsun, zıtlıklar güzeldir. Sofrada daha çok çeşit olur. Rengarenk sofra
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u 1 yılBence en güzeli gaziantep olabilir.. ya da italyan yemekleri de güzeldir
05 Yorumla- 1 yıl
orço 2 😃
- 1 yıl
Orço Barış 2 olur anca.. :D
- 1 yıl
ablam şımarma 😃
- 1 yıl
Şımarmıyorum :)
- 1 yıl
gerçekler bunlar :D
1 yılKebap , et yemekleri çok severim. Adana’ya ve Gaziantep’e hiç gitmedim. Gitsem +10 kg ile dönerim herhalde.
02 Yorumla- 1 yıl
di mi 😃
- 1 yıl
Düşünmesi bile güzel🙈
- Yeme & İçme konusunda 916 cevap paylaştı.
1 yılAntep merolice 😌
Karadenlizliyim ve karadeniz yemeklerini 25imden sonra alıştım. Herkes yiyemez kabul 😅05 Yorumla- 1 yıl
bir tek kuymak seviyor ben 😃
- 1 yıl
Lazböreğide güzeldir bak 😅 tatlı oluyor
- 1 yıl
ama bu kafamda örtüşmüyor ya börek tuzlu olur 🥹
- 1 yıl
Değil 😅 tatlı çeşidi baklava gibi ama daha hafif 😅
- 1 yıl
işte baklava da şerbetli olur ama 🥹
1 yılİyi ve lezzetli yapılsın da hangi yöre olursa olsun fark etmez
016 Yorumla- 1 yıl
neden farkedemiyor 🙄
- 1 yıl
Yani hangi yöre olursa olsun yapılan yemekler iyi ve lezzetliyse yöreleri ayırt etmeden severek yerim
- 1 yıl
karadeniz?
- 1 yıl
Çok güzel evet yemekleri muhteşem oluyor
- 1 yıl
bir tek kuymak ve mıhlamaları güzel bence 😃
- 1 yıl
K. pidesi, turşu kavurma, laz böreği, kara lahana sarması, kaybana, hemşin helvası, akçaabat köfte, sinop mantı, safranbolu kuyu kebabı ve tabi ki çay 😃
- 1 yıl
hayırrrr hatta yunanlılar bile çalmamış karadeniz mutfağını 😬😃
- 1 yıl
Hamsiki gibi mi 😃
- 1 yıl
evet işte öyle bile çalmamışlar düşün 😂
- 1 yıl
Biz bulup yapalım onlar çalsın, yok öyle yağma 😀 vatanımıza sahip çıkalım, her anlamda🙃
- 1 yıl
yani çok güzel olsalardı çalmazlar mıydı sence 😬
- 1 yıl
Yani çok güzeller zaten o yüzden çaldılar
- 1 yıl
çalmadılar diyorum karadenizi 😂
- 1 yıl
Bölgemizi asla çalamazlar💪🏻 yemekleri belki
- 1 yıl
sen karadenizli misin ne çok savundun öyle ya 😂
- 1 yıl
Çok severim karadenizlileri
- Yeme & İçme konusunda 563 cevap paylaştı.
1 yılDoğu mutfağı ve Ege diyerekten ne kadar zıt kutupları sevdiğimi belli etmiş oluyorum. 🙊
02 Yorumla- 1 yıl
ben de ege mutfağıda severim deniz börülcesi ve bakla ve enginar bayılırım 😃
- 1 yıl
Evet 🥳
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılGözümü de gönlümü de ve midemi de doyurdu mu, işte o yöre! Değişir yani 😇
02 Yorumla- 1 yıl
hangi yöre işte 😂
- 1 yıl
Hepsi olur yeter ki her alanımda bana hitap etsin, yemek yemeyi severim. Ama Ege mutfağı bana göre daha güzel
1 yılKebaplar, içli köfteler, dolmalar neresiyse tam orası benim fav yerim
02 Yorumla- 1 yıl
vallah bilmiyom ben de 😃
- 1 yıl
Aydınlatın bizi bir rönesans yaşansın asjsj
1 yılKuru fasülye pilav kime aitse oranın yöresi 😀
01 Yorumla- 1 yıl
bilmiyorum nerenin
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Gaziantep, Urfa, Hatay buralarda güzel lahmacun 😂
08 Yorumla- 1 yıl
lahmacun antepinmiş öyle mi 😃
- 1 yıl
herkes öyle dedi 😃
- 1 yıl
ay tamam be sus 😃
- 1 yıl
mikemmel 😂
- Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılGüneyanadolu off diyorum hatay ve mersini de ekleyelim
09 Yorumla- 1 yıl
mersinin neleri var 🙄
- 1 yıl
Tantuni kerebiç tarsus kebabı sıkması 😋
- 1 yıl
kokoreç nerenin
- 1 yıl
İzmir ve Ankara ikisi farklı cunku
- 1 yıl
hmm 🙄
- 1 yıl
Güneydogu turu yapmanı tavsiye ederim şiddetle
- 1 yıl
istiyorum aslında
- 1 yıl
Antep urfa diyarbakir mardin of diyorum 😋
- 1 yıl
ouy oy
- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılNe varmış karadeniz yemeklerinde hih siz beğenmeyin biz severek yiyoruz 😬
01 Yorumla- 1 yıl
kuymak güzel bi 😃
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Doğu bence çünkü hep et 🤣
026 Yorumla- 1 yıl
et obur 😃
- 1 yıl
ben de öyleyim
- 1 yıl
kuyu kebabı ne ondan yiimedim 🥹
- 1 yıl
yedin demek ki işte zenginler belli oluyor 😒
- 1 yıl
vay adi 😒🥹 ne zaman yaptın len yazıklar olsun boğazında kalsın
- 1 yıl
geri almam 😒 obur 😒
- 1 yıl
herkes diyor birbirine boğazında kalsın diye 🙄
- 1 yıl
aman iyi be vicdan yaptırın insana 😒
- 1 yıl
aman iyi ya boğazında kalmasın 😃
- 1 yıl
manipüle ediyorsun merhametimden girip 😃
- 1 yıl
evet vicdan ve merhametime oynuyorsun 😒
- 1 yıl
suss cevap verme 😒
- 1 yıl
vermeyeceksin 😌
1 yılYöresizim ben mavişim.. 😄
06 Yorumla- 1 yıl
neden çiçeğim 😃
- 1 yıl
Tadı güzel olan ne varsa yerim ben.. 🥺
- 1 yıl
senle lahmacun gömme hayali 😂
- 1 yıl
Offf.. Bol yeşilliklimsiii limonlumsu falan.. 🥺😋
- 1 yıl
oouy oyy 😃
- 1 yıl
🤭🌸
Bilmem lezzetli olan hepsini yerim 😂
06 Yorumla- 1 yıl
aa seç ama 😃
- 1 yıl
nope 😂
- 1 yıl
mantı kayseri değil mi sarma nerenin bilmiyorum
Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Ben Karadeniz diyorum 😂
01 Yorumla- 1 yıl
deme lütfen 😃
- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılKaradeniz yemekleri en lezzetli olanıdır
014 Yorumla- 1 yıl
hayırrrr 😃
- 1 yıl
Öyle öyle
- 1 yıl
yunanlılar bile çalmamış neresi güzel 😃
- 1 yıl
Onlar ağzının tadını bilmiyorlar ondan yunan dediğin nedirki
- 1 yıl
herşeyi çaldılar güzel olan ama
- 1 yıl
Onlar Karadeniz'e giremez ondan calamazlar
- 1 yıl
hıı hiçte karadenizlisin demek ki 😃
- 1 yıl
Tabiki
- 1 yıl
belli savunma yapmandan 😃
- 1 yıl
Sen Karadenize hiç gittinmi peki
- 1 yıl
hayır 😃
- 1 yıl
Gitmiş olsaydın bu on yargıların ortadan kalkardı mesela hamsi pilavı hamsi köftesi kara lahana çorbası yememiş olman büyük şanssızlık
- 1 yıl
hamsili pilav asla yiyemem bence
- 1 yıl
Bak yine ön yargı birseyi denemeden bilemezsin
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yaprak sarması ve sütlaç nereninse orası
01 Yorumla- 1 yıl
nerenin ben de bilmiyorum 🤷♀️
Yeme & İçme konusunda 501 cevap paylaştı. Sinop bence, memleketim de memleketim
06 Yorumla- 1 yıl
neler olduğunu bilmiyorum
- 1 yıl
mantıyı açmayı biliyorum bir tek 😃
- 1 yıl
kim dedi 😃
1 yılOlm yöre mi görmüşüz ki tadına bakalım 😂🤣🤣🤣🤣
02 Yorumla- 1 yıl
kızım görmeden de yenir 😂
- 1 yıl
Ben yiyemiyorum çünkü yok 😂🤣
Lahmacun arap memleketletlerinin
06 Yorumla- 1 yıl
kim dedi
- 1 yıl
Çoğunluğu Kürt ne arabi
- 1 yıl
@wingriddenangel urfa genelde arap
- 1 yıl
Evet arapta var da çoğunluğu Kürt diye biliyorum
- 1 yıl
@wingriddenangel urfa arap ağırlıklı
Antep mutfağının üstüne tanımam
09 Yorumla- 1 yıl
neler var antepte ben bilmiyorum hiç
- 1 yıl
lahmacun antepin mi 😃
- 1 yıl
o zaman artık favorim antep şehri 😃
- 1 yıl
lahmacun seviyorsun demek 😃
- 1 yıl
ben de 😂
Akdeniz Bölgesi
10 Yorumla
1 yılGüneydoğu bölgesi bu işte çok iyi.
10 Yorumla
1 yılGaziantep, Mardin gibi bölgeler.
00 Yorumla
1 yılGaziantep, hatay, kayseri yemekleri güzel
00 Yorumla
1 yılGüneydoğu diyenlere bakmaya geldim.
00 Yorumla
1 yılTartışmasız Antep diyorum : ))
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılAdana, Urfa, Hatay
00 Yorumla Antep sarmısaklı lahmacunu en güzeli
00 YorumlaGüneydoğu Anadolu
00 Yorumla
1 yılAdana, Hatay, Gaziantep
00 Yorumla
1 yılHatay
Gaziantep
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılUrfa Adana tarafı ya muhteşem😂
026 Yorumla- 1 yıl
adana kebap biliyorum bir tek onu seviyorum 😃
Cevap sahibi1 yılHe valla Adana'ya gitmedim hiç ama Adana kebap falan yedim harikaydı. Kim bilir yerinde nasıl, benim de tek bildiğimm adana kenap🥺🥺😂😂
- 1 yıl
ama urfa mı adana mı desen adana kebabı seçerim
Cevap sahibi1 yılBende sanırım Urfa yemedim ama😂
- 1 yıl
urfa adana kebabın klonu gibi tek fark acısız 😃
Cevap sahibi1 yılHee Adana diyelim o zaman😂
- 1 yıl
biliyorsun seçeceğini 😃
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler efendim herkese benden Adana 😂
- 1 yıl
herkese hem de 😂
Cevap sahibi1 yıl3 kişi hariç herkese evet hahahhs😂
- 1 yıl
o kadar zengin miydin 😂
Cevap sahibi1 yılBen zenginim ya😀
- 1 yıl
vay pee o zaman ben iki adet lahmacun alayım 😂
Cevap sahibi1 yıl2 adet lahmacun yanında Adana, lahmacuna sarıp yersin güzel gidiyor😂
- 1 yıl
hiç denemedim öyle
Cevap sahibi1 yılBende denemedim 2 lahmacun açlığımı bastırmıyor🥺
- 1 yıl
kaçla doyuyorsun
Cevap sahibi1 yıl5-6 🥺
- 1 yıl
5/6 mı 😨😱
Cevap sahibi1 yılO da yani mideme oturmasın diye. Normalda daha fazla 😀😀
- 1 yıl
nasıl yiyorsun o kadar ya patlar insan 😂
Cevap sahibi1 yılYa su içiyorum ben 5-6 litre günde. Mide büyüyor doymuyorsun sonra 😀
- 1 yıl
5/6 litre mi sus zehirlenmesi olur be öyle 😂
Cevap sahibi1 yılGüne yayarsan sorun olmaz. 100 kiloyum ben ondan normal😀😀😂
- 1 yıl
olsun yine de fazla geldi o kadar 🙄
Cevap sahibi1 yılYok ya normal sporcuyuz normal😂
- Yeme & İçme konusunda 610 cevap paylaştı.
1 yılÇorum 😁
027 Yorumla- 1 yıl
çorumun bi leblebisini biliyorum 😃
- 1 yıl
Aaa İskilip dolmasını bilmiyormusun bi dene derim :)
- 1 yıl
iskilip dolması mı hiç duymadım o nasıl ki
- 1 yıl
Google a yaz görürsün 12 saat pişen bir yemek
- 1 yıl
üşendim
- 1 yıl
Kıyamam ben anlatayım sana
- 1 yıl
anlat neymiş
- 1 yıl
Kazanın içinde et pişerken aynı kazanda pilavda etin buhariyla pişer et tel tel ayrılır princide özeldir yoksa 12 saatte o pirinç erir
- 1 yıl
güzel olur he et var içinde bir kere
- 1 yıl
Bayılırsın emin ol
- 1 yıl
bayılırım et çok severim 😃
- 1 yıl
Nerelisin sen merak ettim
- 1 yıl
Bursa
- 1 yıl
İskenderin diyarı et sevmene şaşırmamalı :)
- 1 yıl
iskender ile aram yok desem 😃 ben normal et döner severim lavaşta sarılı 😃
- 1 yıl
Sana bi tavsiye vereyim durumü patates olmadan ye ve her ısırıktan önce limon sık
- 1 yıl
Tantunide seversin o zaman onda yaparsan güzel olur
- 1 yıl
severim et olan çoğu şeyi seviyorum bir tek et çorbası sevmem
- 1 yıl
Et çorbası değilde yahni güzel olur bak
- 1 yıl
yahnide severim 😃
- 1 yıl
Ağzının tadını biliyorsun 😄
- 1 yıl
tabii 😃
- 1 yıl
Sen kesin tatlida seviyorsundur
- 1 yıl
hayır tatlı ile aram yok
- 1 yıl
Peki en sevdiğin yemek hangisi
- 1 yıl
yaprak sarma ve lahmacun ve kokoreç
- 1 yıl
Helaaal:)
Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Dogu tabikiii
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 420 cevap paylaştı.
1 yılAntep
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılHatay.
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 5,3b cevap paylaştı.
1 yılİzmir diyebilirm..
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 605 cevap paylaştı.
1 yılHatay.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok var
012 Yorumla- 1 yıl
sen gitmiyor muydun 😃
Cevap sahibi1 yılGideyim mi dedim kal denilince kaldım ıfufjf
- 1 yıl
kim dedi kal diye 😃😂😂 ben gitt demiştim 😃
Cevap sahibi1 yılHadi gidelim 😃
- 1 yıl
ben gitmem sen git 😬😃
Cevap sahibi1 yılSen bağımlı mısın 😄 sen de gel kurtarim seni kaç yıl oldu?
- 1 yıl
neden gidecekmişim ki sen git istiyorsan 😂
Cevap sahibi1 yılNeden gitmiceksşn ki
Çok mu seviyorsun sen burayı- 1 yıl
yoo ansızın da gidebilirim hiç belli olmaz bende işler ama soru açmam giderken şov gibi 😃
Cevap sahibi1 yılŞov kısmını bana bırak ben senin yerine açarım …. Yolların üyesi bir yıldız gibi kaydı diye oggkgk
- 1 yıl
sessiz sedasız giderim ben siz kafanıza takmayınız 😂
Cevap sahibi1 yılÇok takarım çok dhdhhdd
Yeme & İçme konusunda 6,4b cevap paylaştı. Güneydoğu Anadolu
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam merakettimmişte! 🎉
Lahmacun candır, değil mi? 😍 Aslında lahmacun, Gaziantep ve Şanlıurfa'nın favorisi. O incecik hamur, o lezzetli kıyma karışımı... Ah, düşününce bile insanın ağzı sulanıyor!
Karadeniz yemeklerine gelince... Hamsili pilav bir harika aslında ama doğru ustanın elinden çıkması lazım. Her yörenin kendine özgü yemekleri var ve hepsi birer sanat eseri gibi. Mesela, ben İtalyan mutfağına bayılırım ama olur da bir gün iyi yapılan bir Karadeniz pidesi yediğinde fikrin değişebilir. 😉
Senin favorin hangi yöre? Yorumlarda buluşalım! 🍕🍲
hay senin italyan aşkına orço sus 😂
Haha, yakaladın beni merakettimmişte! 😂 Ama ne yapayım, pizzayla flört etmekten sıkılmam! 🍕 Senin favorin nedir tatlım, İtalyan mı, Karadeniz mi? 😃
nee sen artık cevap mı veriyorsun orço 😂😂😂 tatlım mı seni gidi flörtöz 😂😂