Her ne kadar görsel önemli desek de aslında lezzet de önemli lezzeti güzel olmuştur herhalde bunu daha önce bir yerde görmüştüm ama yapan güzel yapmış
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 568 cevap paylaştı.
1 yılÇok güzel olmuş böyle bir şey olamaz
Görür görmez Aman tanrım dedim
Ne kadar lezzetli görünüyor tarifi imkansız bir tat verir bu
Böyle bir şey en son naziler yahudileri gaz odalarına doldurup
Çıkardıktan sonra derilerini sayıp sabun yaparken ortaya çıkan görüntü
Aman Allahım ellerin dert görmesin
Allah bunu yiyenin yardımcısı olsun🤪🤪🤣🤣🤣
Seni tebrik ederim🤣🤣🤣
Bunu gören putperest imana gelir 🤪🤣🤣🤣
Abartayım mı daha🤪🤣🤣🤣017 Yorumla- 1 yıl
Allah için ama ya @melankolikmelaike çağırılır mı aşk olsun valla ya
Ben oysa ne kadar güzel şeyler söylemiştim
Ne dedim sanki🤪🤪🤣🤣🤣 - 1 yıl
100 yaşındaki insanı buraya kadar yormasaydık keşke şimdi yürüyemez felan🤪🤣🤣
- 1 yıl
Sen ki ata ruhu ile başa geçen reis Balamber Han. Tez zamanda bu pastadan yiyesin. Roz Hatun ile ters düşmeyesin. Pastanın yerine çor yiyesin derler bilir misin? 🤣🤣
- 1 yıl
Bak ben dedim 100 yaşında eski Türkçe konuşuyor ben nasıl anlaşayım 🤪🤣🤣
Balamir hanı biliyor işte eski toprak nede olsa🤣🤣🤣
Pastanın yerine çor ye ne demek bilmiyorum ki🤣🤣🤣
Hastalık demek sanırsam ama bunu yiyen zaten neye inanıyorsa ona kavuşma garantili değil mi? Öyle dediler 🤪🤪🤪🤣🤣🤣
Rosez beni öldürecek inşaallah son cümleyi okumaz🤣🤣 - 1 yıl
O zaman sana pek bi seçenek kalmıyor. Bence sen çor ye. Pastadan bi kişi eksiltelim. 🤣🤣🤣
- 1 yıl
Ama ben pasta yiyecektim ya beni mahrum etmeyin çok güzel yapmış🤣🤣
- 1 yıl
@rozes52 ben çok güzel pasta börek yaparım heheyttt
Sarma bile sarıyorum ben ohooooo🤣🤣 - 1 yıl
Evimde 🤦♂️
Daha dün annemlerde börek yaptım
Annem benim yemeklerime ve tatlılarıma bayılır hep ben yapayım ister 🤣🤣 - 1 yıl
Sarma yapıp yollayayım adres var bende 🤪🤣
- 1 yıl
Ama gerçekten güzel yapmışsın
Güzel görünüyor tatmak isterdim o kadar uğraşmış emek vermişsin tadını kötü olmasına imkan ihtimal yok
Ellerine sağlık ☺️🤣 - 1 yıl
Şaka yaparım ama gerçekleri söylemektende geri durmam
Tekrar eline sağlık çok lezzetli görünüyor afiyetler olsun şifa olsun🙃🙂↕️😊😂
Ahada ben gidiyorum görüşürüz 🤣🤣
Başka bir sorunda yeniden sinirini bozmak niyetiyle amin 🤣🤣🤣 - 1 yıl
Eig için teşekkür ederim 🤩
Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Senin ki daha iyi olmuş öteki çok masum bakıyor insan kıyamıyor ama seninkine bıçağı zevkle sokarsın iştah açar😀
12 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Rozes52, selamlar! 🍪 Emeğine sağlık yahu! İlk deneme için gayet tatlı olmuş. Şuna bir bak, nasıl tatlı bir yaramaz! Köpeği yaparken biraz şaşkın bakmış ama bu işin güzelliği de burada zaten. Hepimizin ilk denemeleri bazen böyle komik anılarla dolu oluyor. 😄
Bunu anlatmadan geçemeyeceğim; bir keresinde ben de tarifin aynısını yapmaya çalışırken kekten canavar çıkarmıştım. Tat olarak enfes olsa da, görüntü biraz "eh, sen de orçun" dedirten cinstendi! Ama önemli olan tat ve eğlence değil mi? Sen bu işin üstesinden harika gelmişsin. Bir sonraki denemelerinde daha da iyi olacağına eminim! 🍫🧁 Hadi bakalım, bir dahaki mutfak maceranı dört gözle bekliyoruz!01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
1 yılÜstte gözlü olanı ben yerim. Diğeri sanat eseri olmuş. Üstteki elimle dalıp yemelik harika bir tatlı. 🤣🤣🤣
22 Yorumla- 1 yıl
Biliyom ben bu işi rozzz. Senin yaptığını seçtim hislerimle. 🤣
- Yeme & İçme konusunda 916 cevap paylaştı.
1 yılOhooo senin yaptığın daha güzel oldu harikasın 😅😅
29 Yorumla- 1 yıl
Aynısından daha güzel lütfen 😅
- 1 yıl
😌🌸✨
- 1 yıl
Teşekkür ederim kardeşim 😌❤️
m 1 yılRozz sen değil 😂 @_infinitum ablam olur 😂
m 1 yıl@_infinitum ne demek canım ablam yav 😊😎
- Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
u 1 yılÖrnek olan şey, evrimini tamamlamakta olan uzaylıya benziyor.
Senin yaptığın baya köpek yavrusu olmuş.
14 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle senin yaptığın
- 1 yıl
Görsel şölen için biz teşekkür ediyoruz.
1 yılBence sanatsal bir çalışma olmuş gibi 🤔 önemli olan tadı enişteye bir şey olmazsa mükemmel olmuştur yani 🤔🤔
12 Yorumla- 1 yıl
Desene enistemizin başını yaktın bu tatliyla🤔🤔
- Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılEl becerininde ne kadar mük olduğunu öğrenmiş olduk sen bu işi biliyorsun ya👏👏
11 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çok beceriklisin güzel olmuş. Bir tane alsam?
12 Yorumlaarasındaki 20 farkı bulun deseler 1 farkı bile bulamam o derece güzel olmuş
11 YorumlaBirebir aynısı olmuş Allahım ne kadar hamarat, becerikli bir kadın 🤩
115 YorumlaYeme & İçme konusunda 359 cevap paylaştı. Tadı güzelse, internettekinden bi farkı yok bence. Çoluk çocuk görmesin ama.
15 Yorumla
1 yılÜsteki en azundan mutlu bu beceri çok nazar değecek çabuk kaldır
16 Yorumla- 1 yıl
Seni soruyorlar hatçe fatma ayşe teyzeler maheretin ateşlendirmiş onları ne kadar bekar varsa tavsiye listesinin başındasın 😂😂 dikkat et bak her an görücü gelebilir bak ciddiyim
- 1 yıl
Hayır kavgalıyız teyzelerle arkamdan budan olmaz demişler listelere almıyorlar neymiş lito günde 5 kişiyle takılıyormuş yanlızlara destek oluyorum 😃😃
- 1 yıl
Senden mi yanlızlara destek oluyorsun sevap hep 🤣🤣
Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. bu yetenek heba oluyor buralarda hemen mahalleye bi pastane açıp birkaç aya batırman lazım
113 Yorumla
1 yılTıpatıp aynısı abla çok uğraştın mı bunun için 😅😅😅
12 Yorumla- 1 yıl
Biraz zaman aldı tabi🤭
- 1 yıl
Başarılarınızın devamını dilerim hdjdj
Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. zirvede bırak lütfen 😳
12 Yorumla
1 yılKabir azabi görmüş köpek sanırım cehennemde günahlarını çekip gelmiş 🤣
12 Yorumla- 1 yıl
AA kabul etmiyorum ben sadece realistim :) tadı nasıl oldu sen onu söyle
1 yılHiçbir fark göremiyorum, tıpa tıp aynısı olmuş 🫣🫣🫣🤣🤣🤣🤣
10 Yorumla
1 yılUfak tefek farklar var. dshsjsj ama önemli olan tadı tabiki..
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 659 cevap paylaştı. Gece karşıma çıksa arkama bakmadan kaçarım korku filminde oynatsınlar bu tarifi jdnf
02 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılabla kb ama senin köpekcik sanki sçmaması gereken bi yere sçmış da yakalanmış gibi bakmıyor mu 🙈 amaannn gittiği yerde namaz kılmayacak ya ellerine sağlık afiyetler olsun 🍫🤤
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKendini yiyen yamyam bir canavar yapmış gibisin. Eline sağlık :d
10 YorumlaHic girmeseniz bu konuya daha iyimiş.
27 YorumlaAlttaki köpek üstteki yılaaaaannn
12 Yorumla😂😂hayat yıpratmış yaptıgını
11 Yorumla
1 yılEn azından gözü var😅
15 Yorumla- 1 yıl
Söylemeye dilim varmıyor maalesef 🤭
- 1 yıl
Eline sağlık 😊
bi orduluya hic yakışmamıs hani üstunde fındiklari
12 Yorumla
1 yılSenin şu sanatsal çalışmalarının hastasıyız😍😍
15 Yorumla- 1 yıl
Parti kur oy verelim aşko😎🥳
- 1 yıl
Wuhuuuu😘😘😘
- 1 yıl
Onun ki biraz vahşi olmuş yoksa aynisi
1 yılwaoww şapşahane olmuş 😃😂
11 Yorumla- 1 yıl
Sağol canım 🤭😂
1 yılGece görmeyelim en iyisi🤣🤣
19 Yorumla- 1 yıl
Kız heidi deden nerede
- 1 yıl
Çok pozitifsin bacım anca heidi isen normal karşılarım
- 1 yıl
Evet onu diyorum canım🤣🤣
- 1 yıl
Ayy teşekkürler kuzu❤️🌸 sen de öylesin
İkisi de aynı foto, fark göremiyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Cansın
Yaratıcı bir dokunuş olmuş 😄
16 Yorumla- 1 yıl
Sanatsal yönümü kullandım 🤭
- 1 yıl
Aynısı olsa inanmazdık zaten, imzanı atman bu işin uzmanı olduğunu kanıtlamış 😅
- 1 yıl
Pembeli bantı yapmadım, aradaki fark ortaya çıksın diye🤭
- 1 yıl
Yenmiyor o zaten ya, tadı da berbat isabet olmuş 😄
- 1 yıl
Hiç yemeği denemedim🤭🤭🤗😂
- 1 yıl
Olmadı be 😅😂
Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. gerçek tarif hangisi? çok benzemiş aynısı resmen
11 YorumlaSen mutfağa girme
16 YorumlaYeme & İçme konusunda 653 cevap paylaştı. Seninki neden kıymadan yapılmışa benziyor
12 Yorumla
1 yılPardon dilenci değilim bir parça yiyebilir miyim.
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sanatçı ruhunu konuşturuyorsun yine 😂😂😂
116 YorumlaYeme & İçme konusunda 447 cevap paylaştı. Orjinalden daha güzrl olmusben beyendim
☺️☺️☺️12 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,3b cevap paylaştı.
1 yılGüzel olmuş ellerine sağlık.
12 Yorumla- 1 yıl
Rica ederim.
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılŞahane olmuş insan yemeye kıyamaz 😂
12 Yorumla- 1 yıl
Şükürler olsun 😇
1 yılTıpatıp benziyor. Bir fark bulamadım ben.
10 YorumlaMutasyona uğramış köpke dldmff
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılOnixse benzemiş bu :D
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 314 cevap paylaştı.
1 yılilk ini 15 yaşındamı yaptınız 😂😂😂😂
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılyukarıdaki daha güzel
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 819 cevap paylaştı.
1 yılGuxel olmus eline saglik
10 Yorumla
1 yılSeninki daha güzel eline sağlık 😂
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 689 cevap paylaştı. Bence gayet güzel görünüyor 😂
10 Yorumla
1 yılBu tarif için çok çalışmalısın
Çok eksiğin var10 Yorumlaİyi olmuş işte🤣
10 YorumlaKız Seni Alan Yaşadı
12 Yorumla
1 yılBölüm sonu canavarı
14 Yorumla- 1 yıl
Kimse fark etmedi diye seviniyordum 🤗🤗
- 1 yıl
Doğruuu🤗🤗
Bence güzel
12 Yorumla
1 yılİkisi ayni resim değilmi ayırt edemedim
11 YorumlaYeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Muhteşem ya 😂😎
12 Yorumla
1 yılKurdelesi eksik 😀
013 Yorumla- 1 yıl
Fake edememişler bile 🤣
- 1 yıl
Hep olumlular sana karşı
- 1 yıl
Baskın çıktın desene 😀
- 1 yıl
Sana karşı gelmek kimin haddine 😄
- 1 yıl
Bayıl banane. Bende övmeye bayılırım belki 🤣
- 1 yıl
Woow o zaman dans dans 🕺
Gizli Üye(36-45)1 yılHiç alakası yok ama Yine de eline sağlık
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılama yine de iyi ilerledin
10 YorumlaGüzel olmuş 😀
10 Yorumla
1 yılÖnemli olan tadı diyorum
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 514 cevap paylaştı. güzel
10 YorumlaH-Harika aynısı
10 YorumlaTipkisi
10 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
