Yemek yapmayı öğrenmezsen geri gönderirim dedi. Ne yapmalıyım?

4 ay önce tanıştık. Bir anda bana aşık olduğunu söyledi. Benim için birçok şey yaptı. Başka bir ülkeden geldi benimle tanışmak için. Hediyeler getirdi. 1 hafta kaldı. Sonrasında beni tekrar görmek istediğini söyledi bir an önce. Ve 2 haftaya kalmadan bana bilet aldı ve beni kendi yaşadığı yere getirdi. Tüm bunları kendisi istedi. Önceden pek ev işleri bilmiyordum. Yemekleri benim yapmaya başlamamı istemişti. Dağınık olduğumu, yemek yaparken mutfağı dağıttığımı, çok su harcadığımı, banyoyu ıslattığımı falan söyledi, dikkat etmeme rağmen. Sana neden her şeyi sürekli söylemek zorundayım dedi birkaç gün önce. 2 gün önce güzel bir yemek hazırlamak istedim, mutlu olacağını düşündüm. Bütün zamanımı mutfakta harcadım. Soslu tavuk ve pilav yapacaktım. Ama deri ve yağ konusunda çok hassasım ve bu yüzden tavuğun bazı kısımlarını kestim. Tencere küçüktü ve tavukları 2 farklı tencerede pişirmem gerekti. Ama tencerenin birinden duman gelmeye başladı ve evde yangın alarmı çaldı. O yüzden tencerenin altını erken kapattım. Sonra da tavuklar ziyan olmasın diye yedim. O gelince de ben mutlu olmasını beklerken tencereye baktığı anda "800 gramlık tavuktan sadece bu kadar mı çıktı" dedi. Öncesinde yemek için çok hevesliydi ama bir anda modu düştü. Ben de durumu açıkladım. Daha önce de yemek yapmıştım ve hepsini sevmişti. Ama bunu görünce direkt morali bozuldu ve bana "bir daha sen yemek yapma", "mutfağı asla tekrar kullanma" dedi. Yemeği de yemedi. Pirinci yaptığım tencerenin de biraz dibi yanmıştı (ilk kez pilav yapmıştım), onun da fotoğraflarını çekip kardeşine attı. Sonrasında da bana "ben çocuk değil kadın istiyorum" dedi. Ben de o halde ülkeme dönmek istediğimi söyledim, "senin kararın, ben böyle bir şey söylemiyorum" dedi ve ciddi oldğumu fark ettiğinde bu kez yumuşadı ve daha kibar davranmaya başladı. Bana yemek yapmayı öğreteceğini söyledi. Dün yemek yaparken de bana "eğer öğrenmezsen seni yaşadığın şehre geri göndereceğim" gibi bir şey dedi. O sırada biraz alkollüydü. Ciddi anlamda mı şakasına mı dedi bilmiyorum. Çok kırıcı değil mi ne yapmalıyım sizce?

Yemek yapmayı öğrenmezsen geri gönderirim dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla