Çikolatayı sıcak havalarda soğuk tatlı olarak mı yiyorsunuz, 3 dakikada erise de yine paket çikolata olarak mı?

#Yazları en güzel çikolata dondurmada bana göre sdssdf✔️

Çikolatayı sıcak havalarda soğuk tatlı olarak mı yiyorsunuz, 3 dakikada erise de yine paket çikolata olarak mı?

#SheWolfWoman🐺✔️

Çikolatayı sıcak havalarda soğuk tatlı olarak mı yiyorsunuz, 3 dakikada erise de yine paket çikolata olarak mı?
Cevapla