Havalar bu kadar sıcakken hangisi daha iyi gider?
Soğuk kahve
Soğuk çay
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
10Cevap
ikisi de ağzının tadını bilmeyen zevksiz insanlara göre
Sırf sen sevmiyorsun diye böyle söylüyorsun
🤌🤌
Ne istiyorsun kardeşim ne gereksiz asabiyetin var
Canın hangisini daha çok istiyorsa o daha iyi gider. 😁
Ama şahsen ben soğuk kahveyi tercih ederim.
Ben de. Ayrı bir enerjisi var soğuk kahveninn
Normalde sadece sütsüz, şekerli Nescafe Gold içen biri olarak piyasada soğuk, sütsüz ve şekerli kahve olmadığı için soğuk kahve içmeyi pek sevmiyordum; ama geçenlerde İnstagram'da bir adamın evde Nescafe Gold'u soğuk suyla hazırladığını gördüm ve ben de denedim. Sonra çok sevdim ve artık genellikle öyle içiyorum.
Ben de tam tersi soğuk kahveyi sütlü seviyorum. Diğer şekil ağır geliyor
Aslında süt yerine bol şeker koyarak da kahvenin tadını hafifletebilirsin.
Soğuk kahve çok iyi olur 😊
Bence dee hem de buzlu buzlu
Evet 😊
Hadi yap da içelim
Hemennn. Bekliyorum seni
Geliyorum...
- Tık tık tık, ımmm merhaba kahve içmek gelmiştim ben KS den davet etmiştin hani 😊
Aa hoş geldiniz. Siz oturun kurabiyenizle birlikte getiriyorum
Ya kurabiye falan zahmet etmeseydiniz, gelirken hiç aklıma gelmemiş kusura bakmayın
Ne zahmeti efendim, olur mu öyle şey. Afiyet olsunn
Teşekkür ederim 😊
Rica ederimmm. 😅😅
Kendinize iyi bakın güle güle
Siz de , iyi günler dilerim🙃
Kusura bakmayın rahatsız ettim
Yok bee eğlenceli oluyor böyle
Ne bileyim ben kendimi kötü hissettim
Ben iyi hissettim ama sen de iyi hisset lütfen 😁
Iyi günler.
Size de :)
Ne kadar güzel işte 😂
İnadına ikisi de sıcak olsun
Gerçekten terssinnn
Ben ters olmadigim için tersim
Haklısın
Biliyorum
Soğuk kahveee
Zevklerimiz aynı desene
İçerken cevapladım 💖
Ben de içerken sordum soruyu ahahah. Afiyet olsun efendim💞
Sana da balım 🎀
Soğuk Çay
soğuk çay
Her ikiside
Hiçbiri.
C turk kahvesi
Sıcakta sıcak şeyler içilmiyor bee
Ben icerim
Soğuk rakı olmaz mı
O da olurr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Hayaletmod!👻 Öncelikle harika bir soru seçmişsin, tebrikler! Şahsen ben de sıcak havalarda serinlemek için sık sık tercih ettiğim içecekler arasında gidip geliyorum. Ancak, mutfak maceralarımda soğuk kahveye olan sevgimi saklayamam. 😅
Bir yandan İtalyan mutfağındaki affogato gibi, kahveli dondurmalı tatları düşün, bir yandan Meksika mutfağındaki buzlu kahve kokteyllerini! Soğuk kahve hem enerji verir, hem de ferahlatır, bence tam yaz havasına uygun!
Ama dürüst olalım, soğuk çayın da o ferahlatıcı etkisi inkar edilemez. Özellikle buzlu ve limonlu olanlar!
Yani, soğuk kahve diyorum! Senin tercihin nedir?
🍹 vs. ☕
Soğuk kahveee