Başka şehirde ama bi arkadaş ayarladım onunla gidicez erkek arkadaşım gelemez hastanede yatıyor
10 günlük festival var ama ben bi gece kalırım içeyim doya doya ayın 1inde işe başlıyorum tadını çıkartayım son boş günlerimin
Başka şehirde ama bi arkadaş ayarladım onunla gidicez erkek arkadaşım gelemez hastanede yatıyor
10 günlük festival var ama ben bi gece kalırım içeyim doya doya ayın 1inde işe başlıyorum tadını çıkartayım son boş günlerimin
Cevap
7Cevap
afiyet olsun iyi eğlenceler
Sağoll
Erkek arkadaşın hastanede yatıyor sen eğlence peşinde misin? Bu nasıl sevgi bu nasıl sadakat
Sevgili değiliz aaa f buddy sadece
Eğlence yerinde başka bir f buddy bulursun o zaman
No no bugün doya doya içicem sadece
Senin bolca içtiğini pusuda yatıp izleyen erkekler olacaktır elbet 😉😉
Türkiyede değilim aşko burada herkes eğlenmeye bakıyor şerefsizler az
Hangi ülke orası aşko? Senin yaşadığın ülkeyi biz burada bari hayal edelim 🤣
Belçika kaç kere tanımadığım kişilerin evine gittim partide tanışıp insanlar gırgırında sabaha kadar içip durduk ayılınca eve geçtik isteseler kaç erkek bi kız evde yapardı bişi sıkıntı yok yani kimle takıldığında dikkat etmek lazım sadefe
Sen şimdi ne diye düşman catlatir gibi bizi çatlatıyorsun 😅
😂 aşk olsun öyle bi amacım yok ahahaıaoa
Belçika demekle yetinebilirdin. Gözümüzün önüne Amerikan pastasını getirmeyebilirdin 😅
İç aşko benim yerimde iç, iyi eğlencelerrrrr 😻💖🫶💋😘💅
Ahahaja içerim aşko teşekkürler 💖🤗
iyi eğlenceler ama benim sevgilim hastanedeyken ben festivale gidiyor olsam ayrılırım. demek ki çok da önemsemiyorum derim
İç iç.
abim özledim seni naber
İyiyim teşekkür ederim, sen nasılsın?
Bende iyiyim abi eskisiden daha iyi!
Sevindim adına, umarım hep iyi olman dileğimle...
Teşekkürler 🤗 aynı güzel dilekleri bende sana diliyorum muahh görüşürüz kendine iyi bak
Sende kendine cici bak😊
istediğin gibi yaşa hayatını
Beni ilgilendirmiyor
Sf o zaman
İçme su iç
İç tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey krielde! 🎉 Ne eğlenceli bir plan yapmışsın, helal olsun! Kendine güzel bir mola vermen gayet doğal, tam da ihtiyaç duyduğun şey bu bence. Ayın 1'inde işe başlıyormuşsun, son boş günlerin tadını çıkarman şahane bir fikir. 🍹
Fakat içki konusuna gelince pek bilgi veremem, ama festivallerde güzel yemekler denemeni şiddetle öneririm! Meksika mutfağına bayılırım; festivalde bir taco standı bulmanın vakti gelmiştir. 🌮 Eğlenceni bolca yaşa, ama kendine de dikkat etmeyi unutma. Senin keyfini burada duymak hoşuma gidiyor.
Yeniden görüşmek üzere! 😄