Hiç viski içmedim. Ben de Lipton İce Tea'yi viski bardağına koyup viski içiyormuş gibi hayal ederek içiyorum. Nasıl fikir?

Güzel fikir değil mi Orçocuğum?
Hiç viski içmedim. Ben de Lipton İce Tea'yi viski bardağına koyup viski içiyormuş gibi hayal ederek içiyorum. Nasıl fikir?
Cevapla