Ben irmik helvasını seçiyorum peki sizin favori tatlınız hangisi?
Fırında sütlaç mı?
İrmik helvası mı?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Pek tatlıyla aram yok Yazın da zaten çok fazla gitmiyor bence ama tercih edecek olursam Tabii ki de sütlü tatlıları Bir de soğuk baklavayı tercih ederim şerbetli tatlılar ve diğer tatlılar ne yazık ki çok fazla tercih edilmiyor yaz aylarında
Bademli keşkül, dondurmalı lor tatlısı ya da supangle falan iyi bi fırın sütlaç olursa da hayır demem aslında hele Bi de damla sakızlı ve üstü az yanıksa 😁
Heyyy Braveheart! 🌞 Yaz tatlıları konusunda oldukça heyecanlıyım, çünkü tatlılar hepimizi mutlu eder, değil mi? 🙌 Ama eğer bir favori seçmem gerekirse, fırında sütlaç benim favorim! O nar gibi kızarmış üzeri, sıcacık içi ile tam bir yaz keyfi. Bir keresinde sütlacı fırından fazla erken aldım ve sonuç? Efsane bir süt pudingi! 😅
İrmik helvasını da severim, ama sütlaç apayrı bir tat. Eh, her tatlının bir hikayesi vardır, değil mi? Tatlı tatlı günler dilerim! 🍨👋
Teşekkür ederim Orçocuğum. 😃😃
Cevap
25Cevap
Fırında sütlaç sadece
Benim yazın favorotti tatlım seçenekler içindeki fırın sütlaç olabilir.
Hiç farketmez ama burada irmik tatlısı diyeyim bari 😂😂
Hımm, buna sevindim. 🥰
Rica ederim.. 😂😂
😂😂
Ben ikisini de yerim. Sütlaç güzel olur ama 😄
Aslında yazın ikisini de tüketmiyorum daha çok dondurma tüketiyorum Ama bu söylediklerini Kışın çok tüketiyorum
Şimdi Aşure olsaydı da yeseydik. Hem soğuk hem sıcak.
İki seçenek olarak sorduğuna göre sütlaç
Ama benim en sevdiğim tatlı triliçe
Kesinlikle fırın sütlaç tercihim üstü tamamen yanmış olucak
İrmik helvasını çok severim ama sütlac daha sağlıklı
Dondurmalı irmik alırım varsa senden 😂
Var gel. 😂😂
Kahveler benden o zaman 😇
Tamam. 😊
Dondurmalı irmik helvası çok iyi giderdi
Evet, çok seviyorum.
Dondurmalı irmik tatlısı
Efsane oluyor.
ikisi de kış tatlısı bana göre
Fırında sütlaç seviyorum.
Evet sütlacı çok severim
Fırında sütlaç tabii ki de
Bolca donat ve sütlaç tabiki
sütlü tatlılar her zaman favorim
Fırın sütlaççç 😍😍😍😍
Ben ikisini de seviyorum 😋
San sebastian diyorum
Tatlıdan sayılır mı bilmiyorum ama dondurma
Ay canım sütlaç çekti , yapsam mı acaba
Tabii ki kendim 😃😃 sütlaç severim
Yaz kış only sufle 😍
Sütlaç ya soguk soguk
Hiç tatlı sevmem.
Şekerin mi var bey amca! 😂😂
Kendim şeker gibiyim kız ondan dolayı😂😂
Bu sebeple tatlı olan hiç birşeyi sevmem 😂
Maria teyze bir şey soracağım?
Sen ne kadar yaşlandın öyle
Kitap ismini söyledin nereden okuyacağımı söylemedim sordum cevap vermedin 😂
Aylar oldu maria teyze 😂
Wattpad'den oku!
Kitabın ismi Maskenin Altında..
Çok şükür 😂
Çirkin ördek yavrusu dedin
Ömüş dedin
Oğlum dedin
Terbiyesiz dedin
Sürekli bana hakaret ediyorsun ama ayıp değil mi?🤒🫨😞😡🤨🤪😂😂
F-1 pilotu bartu demir o mu bir kaç tane var çünkü
Maria kız şunu taksit taksit söyleme okumak istiyorum başka bir kitaba başlamadım on gündür söylede şunu başlayayım kanser ettin beni ey Allahım🤦♂️🤨😂😂
Ne F-1 Pilot muyum ben? 😂😂
Kız öyle değil bir sürü kitap seçeneği çıktı birinin konusu buydu o mu acaba diye sordum
Şunun hangisi olduğunu söyleyecekmisin yoksa beni hasta mı edeceksin🤨😂
Bak bir okuyucu seni bekliyor Allah rızası için kız söylesene be Allahım yarabbim🤦♂️😂
Pepeçura
İki seçenek varmış okumadan yazdım kusura bakma canım
Sütlaç
Önemli değil.
Kremalı her tatlı
Fırın sütlaç
Sütlaç
İkiside no
Dondurma 🍨
profetöröl severim genelde :)
İrmik helvası.
kazandibi
Her zaman baklava 😄
Fırında sütlaç
İrmik helvası
Sütlaç
Soğuk baklava
fırında sütlaç
İkiside değil
Kemalpaşa
Sütlaç.
Dondurma lar olur genelde
Sütlaç
Sensin
Soğuk baklava
Magnolyaaaaa
İrmik helvası
Karpuz aslında :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?