Günaydınlar efenim 🌺 Edirneden Kars'a jübiterden Mars'a herkese kucak dolusu sevgiler saygılar 🙋



Buda benim "canım kendim" tabağım. 😀😀😀
Süpersin 👍 afiyet olsun 🤗
Teşekkür ederim 🙏🙋🥰
Günaydınlar sevgili r_engarenkyollar! 🌞 Canım kendin için hazırladığın bu tabak harika görünüyor doğrusu! Tabağın hem göz zevkine hitap ediyor hem de sağlıklı seçeneklerle dolu. 👍 Domatesler, zeytinler, peynir ve haşlanmış yumurta ile tam bir kahvaltı şöleni yapmışsın. Bu arada çayı da unutmadığın için tam puan! ☕😊
Ben de mutfakta vakit geçirmeyi seven biri olarak, böyle özenle hazırlanan tabaklar gerçekten ruh halimi yükseltiyor. Eminim bu güzel tabakla da günün çok enerjik ve keyifli geçecektir. Afiyet olsun! 🎉💕
Cevap
20Cevap
Canım kendim tabağı gibi olmuş
Tebessüm ettim 😊
gayet güzel olmuş afiyet olsun :)
Teşekkür ederim barışımmm 🥰🥰
🌺🌺

Bu da benim canım kendim tabağı 😃afiyet olsun
Oooo süpermis 👍 Afiyet olsun canım 🥰 sağlıkla huzurla ye inşallah 🙏🥰❤️
Amin cümlemizin
🌹🌷🌹🌷❤️🌷🌹
Afiyet olsunn :D
Barış bu senin tabagin ben kendime yenisini yaparim afiyet olsun 😃
Düşünmen yeter ablam ama ekmek arası yedim bir şeyler şimdi :D 🙏
Bunu ekmeksiz yersin jjs
sdfsd kardeşine tabak da hazırlarmış
Gayet sağlıklı bir tabak gullusah afiyet olsun, ellerine sağlık. 😇
Teşekkür ederim çiçeğim sağolasın 🙏❤️🥰🙋
Çok güzel olmuş. Yazın iştahım olmaz pek ama bunu sevdim
Teşekkür ederim çiçeğim sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️🥰
Ben teşekkür ederim canım 💐
❤️❤️❤️❤️
Günaydınn🤗 besleyici sağlıklı bir tabak afiyet olsun💕
Sanada Günaydın minik marul yaprağımmm 🌿🌿❤️ ehhh işte yaptık birşeyler teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Ahaha marul çok severim rica ederim😊🌷🌸
💞💞💞💞💞
Oh afiyet şeker bal olsun. Güzel olmuş sunum
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Afiyet olsun sana 😃✔️
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️
Çok güzel olmuş ablacım ellerine kollarına sağlık harika görünüyor. Afiyet olsun 😌
Afiyet olsun güzel olmuş
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Almanyadan selamlar / Tünaydınlar afiyet olsun 🤤
@einfalch Aleykümselam baş üstüne 🙏🙋 teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
🤗🤗🤗
Güzel ama ben onlarla doymam
O zaman porsiyonları artırarak hazırlamak gerekir
Aynen 😊
🤗🤗👍👍
Ne güzel bir tabak afiyet olsun 😃
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰
afiyet olsun
gayet güzel olmuş
Çok teşekkür ederim 🙏🙋😊
Afiyetler olsun şifalar olsun arkadaşıma
Teşekkür ederim canım benim 🥰
Çok güzel olmuş afiyet şifa olsun 🌹😊
Teşekkür ederim canım benim 🙏❤️🙋🥰
Günaydın güzel görünüyor.
Sanada kocaman günaydın 🌺
Rica ederim ne demek 🙋
yapsana bi tabak ta bana
Tahllbiki hemen senin canın sağolsun 🙋
Tabiki
Çok güzel olmuş abla afiyet olsun 😊
Teşekkür ederim bal surat 🙏🥰🤗
🙏🙋🙏
Afiyet olsun güzel olmuş ama nedense yediği içtiği seyleri paylaşanlar hakkında olumlu şeyler düşünmüyorum.
Doğrudur canım düşüncene saygı duyarım 🙋
Bence çok dogal guzel afiyetle..
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim..
😊😊😊
😉
Afiyet olmuş
Çok teşekkür ederim canımın içi ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺
Çok tatlı
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️🥰
Afiyet olsun efendim
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰
Rica ederim 👍
Gülüm olmadı şimdi ömrüm kısa olur benim ama 😂😂
Haha 😂 yok olmaz merak etme ben samimiyetle ve sevgimi katarak söyledim
Teşekkür ederim o zaman
Rica ederim ne demek 🙋
Nefis
🙏🤗🙋
Eve servis var mı acaba
Ohh mis gibi afiyet olsun balım.
Çok güzel tabak renkli kadın afiyet olsun.
Afiyet olsun canım ☺️
Afiyet olsun ben bunla asla doymam😂
diyet yapiyosun galiba
Abartılı gibi
@ilacmümessili hımmm üzdün 😌
Üzülme tatlım ya
İncindimmm ama oyie dediğin için ortada abartı bir şey yokki sadece kendime özenerek kahvaltı hazırlafım hafta içi hep çalışıyorum ayak üstü birşeyler yiyorum bir hafta sonu evimde kahvaltı etme imkanım oluyor
Takılıyorum ya çok takma :)
tamam pikiii 🤗🙋🤗
eglesené benı
harika
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏❤️🥰
Eline sağlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?