Lise 2ye giden birinin kafein bagimlisi olmasi normal mi?

Sürekli kahve içme isteği günde en az 1 kahve ama genelde kocama 2 bardak kahve içmek normal mi hemde latte falan değil americano duble esprsso duble Türk kahvesi vb hatta günde 12 kahve içtiği bile oluyor

Lise 2ye giden birinin kafein bagimlisi olmasi normal mi?
Cevapla