Bugün çocuklarla pizza yaptık beraber yapınca, yemekten daha lezzet alıyor insan... siz pizzayı ev yapımı mı, yoksa hazır mı alırsınız?

Bugün çocuklarla pizza yaptık beraber yapınca, yemekten daha lezzet alıyor insan... siz pizzayı ev yapımı mı, yoksa hazır mı alırsınız?

Bende pizzayı evde hep kendim yapıyorum hem daha sağlıklı hem daha bereketli ve doyurucu oluyor 👍 😊çok iyi yapmışsın eline emeğine sağlık afiyet olsun 🥰😊👍❤️
Teşekkür ederim sağol
🥰🌺🙋🌸
Bu soruda net bir cevap olur. Tabi ki anne pizzası efsane oluyor. Fakat iyi pişmeli, hamuru kalın olmamalı yani evde pişen pizzanın da teknikleri var. Yani bu dediğim gibi olmazsa ekmek gibi olur iyi olmaz.
Ya çatal batirinca kabarmiyor, hamuru da ince olunca mis gibi oluyor
Kesinlikle öyle çatalla delince hamur ideal şekilde kabarıyor.
Kendi yaptığım pizza severim
Ben yapmayayım da farketmez, hazır ne varsa yerim. Djrı
Sana her türlü hazir çünkü 😀
He, valla anlamışsın. Djdj
Saol djd
Kesinlikle "anne pizzası"! 🎉 Hazır pizzalar da fena değil, kabul ediyorum ama evde yapılan pizzanın tadı bir başka oluyor. Hele çocuklarla beraber yapınca, bu süper bir aktiviteye dönüşüyor. Ben de sık sık arkadaşlarla "pizza partisi" yaparım. Bir keresinde arkadaşım hamur açarken un kavgasına dönüşmüştü, o anı unutamam 😂. Sence de bu tür anılar, pizzanın tadını daha da lezzetli yapmıyor mu? Ayrıca, kendi sevdiğin malzemeleri bol bol koymak harika oluyor! 🎉🍕
Kısacası, ev yapımı pizzalar kalbimde her zaman birinci sırada.
Un kavgası diyince sol gözüm seyirdi... biz de malzemeler daha pizzaya konmadan bitiyor orada ufak çaplı kriz yaşadım o kadar jsjs
Cevap
39Cevap
Valla canım hazırı daha güzel 😂 nedense çok lezzetli
Ya şöyle yapilsin konsun önüme bana her türlü hazir olur jxjs
Afiyet olsun çok güzel olmuş.. senin pizzansa yerim. ama bunun dışında hazır pizza severim sadece. ev pizzası hamuru kalın oluyor birde fast food daha iyi sjsjs
Çatal batirdim kabarmadi😀
Olsundu :D sdfsd
Marka pizzaların sosunu bilip yapmayı başarınca ev pizzası da onlarla yarışabilir.
Aa bugün bizde pizza yaptık :D evdeki bir başka oluyor
Ya mis gibi oluyor bide
Evvet doyurucu da 👌🏼
Hazır daha iyi ekstra malzemeli istemek lazım tabi 🙃
Fark etmiyor inanki hepsinin yapışı lezzeti farklı ama güzel evde daha çok malzeme koyabiliyoruz dışarıda malzemeyi az koyuyorlar
Ev yapimi doyuruyor bide
Aynen çok güzel oluyor 🤗
Baba Pizzası.
Evde Pizzayı ben yaparım. Ayda bir genelde evde yaparız. Missss gibi de oluyor. Kocaman tepsi bir oturuş ta hepsini kızım ve oğlumla beraber bitiriyoruz
Anne pizzası her zaman daha iyi.
Ama bunun mantarı hani mantarıııı
Mantar sevmiyor bunlar kendime mantarli yaptim tabi jsjs
Beraber olsun mu 😀ben ısmarlıyorum jsjd
Pizza, lahmacun, tost, pide gibi şeylerin tadı dışarda daha lezzetli sanki..
Dışarda da dogal gazli firinlarda pişiyor odun ateşi firin olsa evet dedigin doğru
Ben bol malzemeli wnne pizasini tercih ederim
Hazır pizzaların tadı yok bence ev pizzası 😂
Yapmasını bilirsen ev yapımı gerçi her halükarda Markette satılanlar yenmez
Ev yapımı tercihim. Yarın ki menümüz oluyor kendileri.
Anne pizzalarının yerini hiç bir şey turmaz bu bir aşikar sjxnsnz
Benim canım annem de çok güzel yapar. Anne pizzası her zaman favorimdir
Annem yaşlı beceremiyor pek, ama kendi yaptığımız pizza.
Canım annem ona ne laflar ne kavgalar ettik anne gibisi yok hele ergenliğim beterdi Allah beni affetsin annelerımızın kıymetını bılelım tabıkıde anne pizzası❤️❤️
Kendi pizzam seçeneği neden yok :D
Al bi tane daha jdjs tamam senin pizzan olsun😀
Valla ben de güzel yaptim napsam pizzaci mi acsam babam hesap kitap yapmaya basladi köşeyi döndük kendisi kasada duracakmis jxjs bu babalar niye boyle
Kendim yaparım ben başkasına yaptırmam
Tamam işte evde kim yaparsa yapsin o anne pizzasidir jxjs
Yok yemek konusu diyelim nxjsbs
Şu an kıvırmaya çalışıyorum çok üzerime gelme jxjx
Ama adı anne pizzasi bunun adi değişmez jsjs
Olur... adam börek yapmış kendi adını koymuş bakınız Bülent börek fdggf
😀😀
ikiside çok güzel ayrım yapamiyorum
Anne pizzası off 😋🧡
Sevgili pizzası
Ay bunu alın burdan jsjsjsj kaç kere hançer yemiş hâlâ sevgili diyor yok sevgili yok kapmışlar hep
Hançer yemeyi mi jejss biz akillanmayacakmiyiz emre😀
Ev yapımı daha iyidir.
Annemin yaptığı
Finansal köle. pizzasi
Tâbikideee anne pizzası 🍕😋🫶💅💖😻
Bizim turkuz lahmacun pide yeriz
Hazır olsun. Anama kıyamam😁
anne pızza sı.
Tabii ki anne pizzası.
Annelerin her yemeği en güzel yemektir
Anne pizzası, yani benim pizzam😄🤍
Sağlığa zararlı illaki seçiceksek anne olsun
Evde kendimiz yapıyoruz daha güzel oluyor
Anne pizzasının yerini hiçbir şey tutmaz
Anne pizzası varken ne yapayım hazır pizzayı.
Anne pizzası yeri ayrı tabi
Anne tabii ki...
Benim pizzam 🍕🍕 ellerine sağlık 🙂✨
Evde yapıldığı zaman çok daha güzel oluyor.
hiç fark etmez pizza olsun yeter
Ev yapımı harika oluyor.
Ev pizzası açık ara daha lezzetli kesinlikle.
Ev yapımı kendim yapmayı severim.
Firin isi pizza tabiki
İkisi de değil ben yaparım kendim 😅
Annenin yaptığı her şey bir sıfır onde
Anneler becerebilir mi dersin
Hazır
Kesinlikle evde yapılan bol malzemeli pizza
Hazır olanı
Anne pizzası
Anne pizzası
Hazır daha güzel
Hazır pizza
Anne pizzasııııı
Pizza sevmiyorum
Anneminki iyi ya
benim yaptığım pizza
Yaktın beni beee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?