Manitaya meyve tepsisi hazırladım nasıl olmuş?

😜
Manitaya meyve tepsisi hazırladım nasıl olmuş?
Güncellemeler
1 yıl
Tövbe 😂 Hiç sevmem böyle şeyleri gösteriş adına israf. Bunu bir yerde çektim, arkadaşlar.
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar bu fotoğrafı ben bir yerde çektim,

Ben bu kadar meyveyi tek bir kişiye, gösteriş yaparak israf edecek bir insan değilim, onun yerine durumu olmayan aileye alır veririm daha makbule geçer, ben eglencesine komik olsun diye sordum. Ezbere görüş yapmayın ❤️❤️❤️
Manitaya meyve tepsisi hazırladım nasıl olmuş?
Cevapla