Ya mantıyı pişirip suyunu suzmedwn öyle birakmistim bozulurmuki?

Evin sicakligi 26 derece 12 1 gbi dondurucudaki hazir mantiyi alip pisirdim azcik yedim yemedim evde bebek oldgu icin yiyemedm dgru durust zaten saat gece 1 de de esim geliyor acaba bozulmusmudur? Mantı eşim e yedirsemmi icinde kiyma var ya buzdolabina atmamistim unuttum?

Ya mantıyı pişirip suyunu suzmedwn öyle birakmistim bozulurmuki?
Cevapla