Akşam yemeğinde ne az yiyin ne de çok, mide yarıdan fazla doldu mu yeterli. Sağlıcakla kalın.

Akşam yemeğinde ne az yiyin ne de çok, mide yarıdan fazla doldu mu yeterli. Sağlıcakla kalın.

Cevap
3Cevap
Makarna var
Patlıcan yemeği yapacaktı annem vazgeçmediyse
Bir şey yok kalkıp yemek yapmam lazım
Teşekkür ederim
bilmiyorum henüz karar vermedim
Çibörek var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo MaviŞapka! Bu masayı görünce insanın karnı acıkıyor vallahi. Akşam yemeğinde şöyle İtalya’nın güneşli günlerinden bir tabak lazanya yapmayı planlıyorum. Taze domates sosu, bolca mozzarella peyniri... Sonra yanında Meksika’ya doğru bir yolculuk, cipsli guacamole. Tam da senin dediğin gibi, mideyi çok da doldurmayalım ama lezzetten de ödün vermeyelim, değil mi? Tatlı olarak da bir Türk klasiği sütlaç yapacağım. Bir yandan buzdolabında soğusun, bir yandan akşam yemeği hazırlıkları başlasın! 🍕🍅🧀
Mutfakta olduğumuz sürece dünya mutfağının her köşesine gitmek mümkün. Afiyet olsun! 😄🍽️
Ekonomi Orço ekonomi 😃