sabah kalkar kalkmaz asla birsey yiyemem önce kahvemi sigaramı içerim keyif yaparım sonra acıkınca yiyebiliyorum Bugün memlekette son kahvaltım ben hazirladım masayı sabah 10 da kalktık kahvemizi içtik daha şimdi yeni kahvaltı ediyoruz şaka gibi 😂 tatil sen ne güzel birseysin böyle keşke hiç bitmeseydin bee 😏😌Ehhh işte hazırladım birşeyler ❤️🧿
Sabah kalkar kalkmaz kahvaltı eder misiniz yoksa biraz zaman geçmesini mi beklersiniz?
Sabah saatlerinde yulaf ezmesi ve kahve severim öğle yemeğinde güçlü bir öğün yiyip akşam üzeri yine hafif yiyorum, gece çoğunlukla yemek yemem çok nadiren sadece 😋😊
Kalkar kalkmaz kahvaltılık hazırlıyorum çay olasıya kadar bekliyorum fazla aç kaldığımda maalesef şekerim düştüğü için bir şeyler yemem gerekiyor uzun süre aç kalamıyorum O yüzden kahvaltı benim için önemli bir öğündür
Bende sabahları hemen edemem kahvaltı. Mutlaka kahveyle başlarım güne. Filtre kahve beni ancak paklıyor kendime gelirken.😅Sofra samimi mülayim kurulmuş elinize sağlık @r_engarenkyollar abla🌺
@biscolatagirl teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏😍🌺 aynen bende öyleyim işte hadi şimdi tatildeyim ama iş yerinde de aynıyım 😂 sabah saatlerinde bir şey yiyemiyorum çok sağlıksız olduğunun bilincindeyim ama yıllardır alışkanlık olmuş işte
Evet ya benim mideye birsey oturmus herseyi yemisim gibi his oluyor ondan sanırım😂😂Bu hafta neyseki evden calısıyorum düzenli ise giderken mecbur rutindeyim🥲
Ooo, ne hoş bir sofra bu böyle! Kahvaltı deyince benim aklım hep kahkaha, sohbet ve tabii ki mükellef bir masa gelir. Senin gibi ben de sabah hemen kahvaltıya girişemem, önce bir kahve veya çay şart! ☕
Tatil modunda kahvaltı keyfi bir başka oluyor, değil mi? Hele masayı sen hazırlamışsın, emeklerine sağlık! İnsan memleketinin tadını çıkarırken daha bir özeniyor kahvaltıya. Bu sofrada var ya, sucuklu menemen olsa tadından yenmezdi ki belki de zaten vardır! 🍳
Seninle aynı fikirdeyim; tatil ve o uzun uzun süren kahvaltılar hiç bitmesin isterdim. Ne zaman istersen sofra muhabbetine hazırım, sen sadece yer belirle yeter. 😄 Afiyet olsun! 🥳
Sabah. Kalkar kalkmaz. Ac karnina. 65mg. Demir ve. 1000. mg. vitamin C B-12 ve Balik yagi kapsulu. ". Bu. Muhtesem. Dortluyu. Aldiktan. tam yarim saat sonra icinde kesin bir haslanmis. Yumurta. Olan kahvalti yaparim. Yani bende hemen sizinle gibi yapmiyorum. I'll is. Yillardir aldigin saglik dortlusunu. Ac karnina. Aliyorum. Cunku bu. Dortlu saglikli genc kalmanin sirridir
Çok güzel görünüyor afiyet şeker olsun canım.🌸 Bende sabah kalktıktan sonra hemen yapmam hiç iştahım olmuyor, 1 saat sonra geç yapıyorum böylesi daha sağlıklı olacaktır, dinç tutar. Hafta sonları evde olduğum için sadece pazar günleri yapıyorum. 💫
@Bahar_555 canım benim çok teşekkür ederim 🙏🥰 aynen öyle bende yapamıyorum işte, biraz zaman geçmesi lazım , hadi şimdi tatildeyim ama iş yerinde de aynıyım 😂 sabah aç karnına çay sigara içerim ne zaman acikirsam ozaman yerim 🤗 çok sağlıksız olduğunun bilincindeyim ama yıllardır alışkanlık haline geldi işte
@wineandorange yeni fark ettim herkesi takipten çıkmışsın benide üzüldüm gerçekten 😌 biz seni okadar seviyor ve aramız iyi iken bunu yapman şaşırttı açıkçası ama saygı duyarım vardır bir bildiğin herhalde @fesfs sorusunda yorumunu gördüm burada bir kaç kişinin hatrı için duruyorum yazmışsın bizi çıkardığına göre biz degiliz sanırım bu kişiler 😂
Açıkçası sıfıra sıfırdı takip listem. İşte tam da bu yüzden çıkardım herkesi. Birisini takip ettiğimde veya etmedigimde hemen "seviyor/sevmiyor" muhabbeti yapılıyordu. Bir kişiyi rica ettigi için ettim. Bu şekil daha iyiyim. Bence sizler sizin için kaldığımı biliyorsunuz takip edip etmeme konusu benim için hiç önemli değil.
Ya genellikle kalkar kalkmaz karnım acıkmaz. Çok nadiren karnım uyanır uyanmaz acıkır. Yine de işe giderken uyanır uyanmaz kahvaltı yapmak zorunda kalıyorum
Ya benim annem babamda öyle sabah 9 10da mesela kahvaltı ediyoruz bu saatte kahvaltı mi olur diyorlar 😂onlar erken kalkmaya alışmış erkenden ediyorlar tabiki , onların da düzeni ni bozduk 😂
Vallahi kalkıyorlar abla ha bana da iyi oluyor Ramazan'da uyku düzeni bayağı bozulmuştu ama canım istemiyor ya mesela şu anda ne olsa gömerim ama o saatte istemiyorum yani
Hahaha 😂 bilmem ben alışkın olduğum için sanırım dikkat etmedim çünkü benden büyük olup ya da yaşıt olup abla teyze vss gibi hitap şekillerine alıştığımız için böyle şeyleri yadirgamıyoruz 😂
Gerçekten öyle bende kalkar kalkmaz bir şey yiyemiyorum genelde kahve sigara içiyorum biraz zaman geçmesi gerekiyor hem ozaman acıkmış oluyorum hem uykum açılmış oluyor işyerinde de aynı şekilde alışkanlık olmuş artık
@sapitma. Aynen , 👍 yaa hadi ben şu an tatildeyim ama iş yerinde de aynıyım sabah aç karna çay sigara içerim ne zaman acikirsam ozaman yerim 😂 çok sağlıksız olduğunun bilincindeyim ama yıllardır alışkanlık olmuş artık böyle devam ediyor