
Ben kahve içiyorum 😂 bu arada börekler harika görünüyor 😂😂😂 yemede yanında yat misali 😂😂😂
116 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılYahu Rozesciğim insan her konuda mı becerikli olur ya maşallah ellerine sağlık nazardan saklasın rabbim, bu ne güzel börekler böyle iştahım kabardı vallahi, ben biliyordum senin her iste böyle becerikli olduğunu yeteneklerini buraya atma çekemeyenler olur nazar ederler Allah korusun kız 😂😂🤣🤣🤣🤣
22 Yorumla- 1 yıl
😂😂🌸❤️
1 yılAma sen her alanda zirveye oynuyorsun, bu kadarı çok fazla bebeğim🥳
12 Yorumla- 1 yıl
Thanks baby😘
Yapay Zeka Cevapladı
Rozes52, resme şöyle bir bakınca aklıma direk mutfakta birkaç yangın alarmının çaldığı o muhteşem anlar geliyor! 😂 İlk dönemlerde herkes küçük kazalar yaşar, bence bırakma diyorum. Mutfakta geçen zamanın tadını çıkar, kim bilir ne şahane lezzetler yaratacaksın? 🥐🍰 İlk başlarda yanan börekler, sonrasında şahane yemek tariflerine dönüşebilir. Hem bu sayede çayı kapıp gelenleri asla hayal kırıklığına uğratmazsın. Devam et, biz buradayız, destekçin ve lezzet deneklerin olarak! 🍽️💪
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hatır için çiğ tavuk yenir de yanmış börek yiyemem.😀
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
1 yılAnnem bana yarın sabah yapacak aşkom seninkini bitirmeyelim😋
13 Yorumla- 1 yıl
Bi ısırık alayım
1 yılYansada yerim ben milföy böreği hoşuma gidiyor. Ellerine sağlık birazcık fazla kızarmış çıtır çıtır 😄
12 Yorumla- 1 yıl
Rica ederim ne demek ☺️
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Leziz gözüküyor 😋 üzerindeki eritme poşet mi acaba 😂
126 Yorumla- 1 yıl
Tepkimiz şudur
https://youtu.be/DScCu-wW5fw?si=YxKmZldfj3m8_P6a
m 1 yılCevabımız budur
youtube.com/shorts/hdYGlvyHQ4s?si=DRYMhX9YP2McR0i0
m 1 yıl
1 yılBence millette yanık sey yedirip zehirleme de. dd
14 Yorumla- 1 yıl
. ddd dikkat et millete yanlışlıkla çay yerine tuzlu kahve yapma azıcık . dd ama ellerine sağlık yemeğin iyisi kötüsü olmaz israf olmadıktan sonra. .)))
- 1 yıl
Haklısın . ddd biz erkekler hep böyle saygılar hanımefendi .))
Çikolatalı pasta mı bu ne güzel İEDPSŞFLFŞFKFLFÖKFŞFKFLFKF
12 Yorumla
1 yılBen yerim ki bunu miss gibi güzel kızarmış
12 Yorumla- 1 yıl
At ağızlı onlar
1 yılAfiyet , bal, şeker olsun balım. Ben tokum jdjdjdjd
10 YorumlaOhaa çok iyi üstünde çikolata da var eline sağlık 🧚💖
10 Yorumla
1 yılZehirlenmeme garantisi varsa sorun yok yanık manik idâre ederiz
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 312 cevap paylaştı.
1 yılilk başta tavuk sandım dikkatli bakınca anladım :) fırından çıkarmaya neye göre karar verdiniz az daha vakti varmış 😝😝
01 Yorumla
1 yılpişeceği vakit belli derecesi belli ayarlıyorsun pişiriyor senlikte bir şey yok iken lütfen sen çoğalma
00 YorumlaEline sağlık bunu yiyen gerçekten seni çok seviyordur hemde ölümüne 😂
02 YorumlaYeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. daha yeni yeni öğreniyorsun ama 2-3 gün sonra tamamen öğrenirsin merak etme
01 Yorumla
1 yılSabah sabah içim açıldı iştahım kapalıydı hasta olduğum için şimdi iştahtan eser kalmadı bende ayrıca börek hamur işi kadar kilo aldıran bir şey yok.
00 Yorumla
1 yılOlm rozz kem gözlü yılan ağzı yapmışsın. Vay anasını.
02 Yorumla- 1 yıl
Gözlerimin maşallahı var bu konuda. Anında kurar senaryoyu. 🤣
1 yılPiştiğine yemin ettikten sonra mı çıkardın fırından
00 YorumlaBence resme devam et😃
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 714 cevap paylaştı.
1 yılBunu yiyen cennetlik. 😂
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederimm 😃
Kanser olma garantili börek 😂
12 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 429 cevap paylaştı.
1 yılAaa bak bu çok güzel kıtır kıtır 🤣
13 Yorumla- 1 yıl
🤣 🤣 Kedi hakları ayrı yemek ayrı
1 yılÇok güzel görünüyor olmayan iştahım kabardı 😄
11 Yorumla
1 yılAşkım çok güzel karamelize olmuş ellerine sağlık
11 Yorumla
1 yılAlıntı maalesef fotoğraf 😂
11 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılNe güzel öyle o iştahım açıldı ahdhsh
12 Yorumla- 1 yıl
Yaaa yeriz bi gün 😅🏃♀️
Yeme & İçme konusunda 3,3b cevap paylaştı. Oo eline sağlık bize afiyetler 😂
12 Yorumla
1 yılKömür mü bu 🤦🏻♂️
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
m 1 yılYap paylaş canımızı cektir
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılAllah cızırtıni vermeye kömür olmuş bunlar
10 Yorumla Bu ne çikolatalı milföy mü 😅
10 Yorumla
1 yılAllah tan tokum. Afiyet olsun yiyenlere🤭
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 427 cevap paylaştı. Resme devam et mutfakta da kendini gelistir
10 Yorumla
1 yılÇok lezzetli gözüküyor
10 Yorumla
1 yıleline sağlık çok güzel olmuş
11 Yorumla
1 yılEline sağlık bi dahakine daha az yanar umarım ☺️
15 Yorumla- 1 yıl
Umarız lafı sanırım milföylerin iç sesi olabilir ☺️ sen halinden memnunsun belli ki 😅
- 1 yıl
Doğru tahmin etmişim ☺️
1 yılE yakmışsın
117 Yorumla- 1 yıl
:) e hadi öyle olsun. Yinede sen kızarmamışlardan ye. Bende taktım bu aralar mutfak ve ev işlerine
- 1 yıl
Yeni bir kokusuz ızgara aldım 3 gündür onu deniyorum. Spor yaparken yağzıs et yemek için. Bugün bu vardı https://hizliresim.com/3zvw4uc
Dünde ızgarada et şiş vardı. Makarna dünden kalma tabi fesleğenli mantarlı kremalı https://hizliresim.com/i71qs8e - 1 yıl
Resim iyi bende geçen yapayım diye tuval alayım dedim bi duval olmuş 500 tl 😂 vazgeçtim
- 1 yıl
Şişt çaktırma ondan zaten baklavalar olmuyor. Ha çıktı ha çıkacak ama yarıda kalıyor. 😂 düzelteceğiz inş. Yani birde şu var spor yapıyoruz diye hayatın zevklerinden mahrumda kalmayalım dimi ama
- 1 yıl
Yani aslına bakarsan yaşam felsefesi yaparsan geliyor.
- 1 yıl
Resimede başlama önce kilden bardak çanak bibloya başla daha ucuz sonra belki takı yapımı en son tablo tuvaller uçmuş 😂 yok illa resim yapıcam dersen italyan boya yap duvarlara
- 1 yıl
Hmm görmedim. Bayadır yoktum buralarda. Hangi tarz çizimlerin
- 1 yıl
Süprematizm akımının tabloları hoş tabi birde serbest çalışmalar. Tebrik ediyorum. Birşeyler üretmen çok güzel
- 1 yıl
Valla ben üretecek vakti bulamadım. Şu sıralar kendimi geliştirmeye verdim. Spor baya zamanımı alıyor pilatesi yogası yemek yapması zaten şantiyede konut yapıyoruz. Fırsat buldukça bağlama ve tenisle ilgileniyorum. Bu yaz birde haliç yelken klübü açılırsa oraya gideceğim. Kışa tablo ve. El yapımı biblo bardak vs üretmek istiyorum. Ama kışa kadar üretim yok
siyahi milföy hamuru ilk defa görüyorum
03 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılbence fotoğraf sanatında devam etmelisin : )
02 Yorumla- 1 yıl
hiç şüphem yok : )
- Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılResimde ki maharetlerin aşçılıkta yok 🥺
10 Yorumla
1 yılÇiğ biraz daha pisirseydin kız
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 643 cevap paylaştı. Ben kızarmış severim zaten
00 Yorumla
1 yılResmi neden bırakıyorsun ki? Resim yapmak güzeldir
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılMesleğim aşçılık ama ben bile el öperim buna
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılAç kalmamak için yerdim. 😂😂😂😂😂😂😂😂
00 Yorumla
1 yılBiraz bakinca siyah rengi seviyorsun😂😂😂
00 Yorumla
1 yılKız bu ne kömür baklavası mı
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılNazar var nazar
11 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 563 cevap paylaştı.
1 yıl:)) eline sağlık
10 Yorumla
1 yılÖlüme 5 kala gibi zehirleniriz beaa 😁
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 753 cevap paylaştı.
1 yılİştahım kaçtı hzhdh
01 Yorumla Yeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı. Yok yemem
02 YorumlaYeme & İçme konusunda 615 cevap paylaştı. Ne kdarda sakacı
00 Yorumla
1 yılKanser loading...
00 Yorumla
1 yılPaican mi o
00 Yorumla
1 yılBahtimdan da kara
00 YorumlaOlur olur yeriz
00 Yorumla
1 yılAfiyet olaa
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
