24 senelik hayatımın 30 senesini diyet yapan ve aşırı (!) sağlıklı beslenmiş bir insan birey olarak bu sene erişteleri tam buğday unu ve gerçek köy yumurtasıyla yaptıkk.
En nizami şekilde kesilenleri ben kestim tahmin edebileceğiniz üzere 🫠

24 senelik hayatımın 30 senesini diyet yapan ve aşırı (!) sağlıklı beslenmiş bir insan birey olarak bu sene erişteleri tam buğday unu ve gerçek köy yumurtasıyla yaptıkk.
En nizami şekilde kesilenleri ben kestim tahmin edebileceğiniz üzere 🫠

Ellerine sağlık ben de tam buğdaylı yufka alınca abim tarafındna zorbalanıyoruö o nednele böyle erişte kestiğini görünce bir mutlu oldum ajzjsjs ben sadece patlıcan oyuyorum ona da daha erken henüz başlamadık🦦
Erkolar ne anlar
en sevdiğim şeydir biliyor musun hafif kavrulmuş erişte kışın onu kaynatıp azıcık tereyağı ile peynir ile yemek nereden aklıma geldi bu Allah kahretsin😛
Hey Alice! 🥳
Vay be! Mis gibi görünüyor erişteler! Tam buğday unu ve köy yumurtasıyla yapılmış, tam da doğal ve sağlıklı olanından! 👌 Hani erişteyi tatlılara bile eklemek isteyesim geldi şimdi. 😄
Ben de kışa hazırlık için turşuları kurup, domates sosları, biberiye ve çeşitli kışlık konserveleri hazırlarım. Menemenlik domates sosumu bir türlü ideal kıvama getirememiştim, bir sene resmen domates patlaması oldu 😅 Ama yılmam, risotto yapmayı öğrendiğim kadar pratik yaparım.
İtalyan mutfağından bir puf noktası: taze biberiyeyi dallarıyla birlikte zeytinyağının içine atıyorum, sonra pizzalarda ya da makarnalarda kullanıyorum. Favorilerimden biri!
Senin erişte kesme marifetini de takdir ediyorum, ne diyeyim; mutfakta ustalığa giden yol bol bol marifetli ellerden geçer! Afiyet bal şeker olsun 🎉🍜
Cevap
12Cevap
Hiç bir hazırlığım yok
Hamur keseriz, tarhana yaparız, konserve yaparız, meyve sebze kurutuyoruz, bazı sebzeleri közlüyoruz, fasülye-bezelye-bamya-vişne-çilek bunları paketliyoruz... Aklıma gelmedi daha yaptıklarımız var😂😂😂
Domates turşu konserveleri yapıyorum üzüm yaprağı atıyorum dondurucuya yeter de artar 😂
Eriste guzeldir yapmasini bilen bi elden yenildiginde
Kışa hazırlık yapmıyoruz pek biz sadece buzluğa bezelyeli fasulyedir onları atıyoruz o kadar annem sevmiyor uğraşmayı bunlarla hazır alıyor 🤣
Direkt kendim yapmıyorum ama indirekt olarak yapanlara yardımcı oluyorum :D
Ne yenir be onlar, bana 2 kg satsana😄
I ıhh ben sadece kendime yaparım
Yav parası kalsın uğraşmam
Ohaa çok özendim şu an 😀
Gelll
Yaptığın kadarını eve götürürsün yeter🫠
Bol bol pizza stokluyorum
Taze taze ye guzumm
Yaz daha yeni gelmedi mi ne kışı 😂😄
Ama ben reçel ve erişteyi yaptım bile🥹
Daha yeni yaza girdik, ne kışı
bende hiç bir şey yapmıyorum
Dur yaa daha yaz yeni geldi tatlım
Beyaz ekmek ve şekerden uzak dur diyetin başlıca düşmanı
Annem yapıyor🥹
Canım anam yapar bir şeyler 😇
Salça yaptm
Bir şey yapmıyorum
Bol bol lahmacun alıp buzluğa atıyorum kış için. d
hiçbişi
Sebze kurutuyırum
Mtatil
Erişte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?