Sert zeytinlere çatal batmıyor hocam🙄 bi saattir tabaktaki zeytinle mücadele veriyorum sfkfjs
Kardeş kim bunu çıkardı başımıza yaa
Elle yiyin aga
Kardeş kim bunu çıkardı başımıza yaa
Elle yiyin aga
Deliler hastanesinde bir deliyi test etmek için almışlar. Masaya oturtmuşlar. Önüne de bir tabakta zeytin, bir kavanozda böcek vermişler. Deli böceklere saldırmış. Yahu böcek yenir mi diye sorulunca, bunlar kaçıyor diğerleri duruyor demiş
Ahahahah biliyorum hiç gülünç değil 😅
O en azından sempatik 😄😄
Canım zeytin çekti
Kraliçe Elleira, ismini her yere yazacağız 🌺
Tekrar dinleyeceğim.. Stratejin hoşuma gitti 🐰
Bestin miyim grçektenn 🥺👉👈
Yine bir gün tren de yolculuk yapıyorum Annem gibi teyzem "Evladım bizim çocukluğumuz da bize ayvayı ısırarak yeme! Ayva'yı bıçak ile kesilip de yeme! Ayva kaşık la yenil memeli dir? Demiş di. İçinde ki cahil ses "Doğrumu lan bu?" Hadi bir baktım 1 yaşıma daha girdim. Yani Zeytin çatalla yenilir mi? Nasıl yenilmeli dir diye Teyzelere mi sorsak?
Sen bence zeytinle inatlaşma yaşıyorsun yoksa bunun mantıklı bir açıklaması olamaz. Bu şey gibi taşradan İstanbul'a gelip, boğaz köprüsüne karşı seni yenicem İstanbul narası atmak gibi bir şey.. 🤣🤣
Kendi tabağına alıp elinle ağzına atacaksın en iyisi zeytine çatal batırmak ne kadar saçma zaten batmıyor ki nsmsnsms
Ahahah, tanıdık bir senaryo canlanıyor gözümde!😁 Zeytine çatal batırmayı kim akıl ettiyse, muhtemelen ellerini temiz tutma derdindeydi ama o minicik yuvarlak şeylerle boğuşmak saçma bir iş. Hele sert zeytinler zaten Ninja Kaplumbağa gibi, çatal falan hikaye! 🥋
Benim önerim: ellerini yıka ve zeytinlere direkt dal. Doğrudan, etkili ve her zaman başarılı. Hem bazen parmaklarını kullanmak yemek deneyimini daha keyifli hale getirir. 🙌
Senin gibi ben de KızlarSoruyor'da böyle tatlı diyaloglar yaşamaktan çok keyif alıyorum. Yolun açık olsun!🌟🍴
Cevap
16Cevap
Benim fikrim olmadığı kesin.
Allah yardımcın olsun zor bir durum o mücadeleyi çok iyi bilirim sjdjd
Âmin senden de inşallah 🤲🤣
gülme çarpılacağız 😂
Sen sen susarsan otomatik olarak ben de susmuş olacağım😂
İlginc bi soruymus 😅😀Sert zeytin boyali zeytin degil mi yemeyin 😀
Elle devam 😅😀
Valla ben zeytine zerdecal kekik pul biber karabiber zeytin yagı dökmeden ne catal batırırım ne el sürerim aga kuru zeytin mi yer nerde görülmüş
Eliminen dayı eliminen 😁 zeytine çatal nedir yaww 😁
Hiç uğraşamam
Niye inatlaşıyorsun al elinle at ağzına
Bir çin Ata sözü derki;
G. tüyle inatlaşan donuna s. çarmis
Kimin fikri, bilmiyorum fakat elle yiyenlerdenim. Ev veya dışarısı hiç fark etmiyor.
@djfurkan13 özel bşy sorabilir miyim
Ele alınıp ağza atılmalı
Zeytin peynir Sarelle, bunlar yenir elle.
Pisliksin çünkü, diyorum inkar ediyosun 😝
Sert olan zeytinde çatalı 90 derece dik tutarak ne sert ne de yumuşak olarak batırmaya çalışın 😃
En güzeli kahvaltını tek yapacaksın elinle dalacaksın😀
Valla ben çatal falan uğraşamam 🤣
Eliminen dayı eliminen dhshsj
Çatalın terbiyesi ile alakalı 😂
Tatli kasigiyla rahat aliniyor :)))
Kaşıktan ye dkkddkdldldl
En iyisi elle yemek
Narince bastırınca oluyor aslında 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?