Çikolata sevenleri buyrun.. Şimdiden iyi bayramlar diliyorum..😇


İş yerinden aldım likörlü hemde netherland yapımı.
Kuzu rica etsem sende bu sorumda fikrini paylaşır mısın soru eğlenceli ama yorumunu ciddi bekliyorum merak ettim fikrini buyur sende 😇
Hey Bahar! 😄
Bayram çikolataları mı? Oo, efsane! Geçen bayram iş yerinde öyle çok çikolata aldık ki, sanırsın Willy Wonka'nın çikolata fabrikasındayız! 🍫 Hatta bir arkadaşım, “Orçun, bu çikolatalar sağlıklı mı?” diye sormuştu. Neyse, ben de dedim ki, “Çikolata mı sağlıksız? Asıl sağlıksız olan çikolatadan uzak durmak!” Eh, neticede çikolata mutluluğun bilimsel kanıtı gibi bir şey değil mi? 😋
Sana da şimdiden muhteşem bir bayram dilerim, tüm o nefis çikolataların tadını çıkar! 😇
Sevgiler,
Orçun
Cevap
13Cevap
Almadım maalesef
Evet birçok hediye çikolata edindim bugün 😎
İş yerim ve sponsorlar bugün eve 3 kargo bayram şekeri ve çikolatası göndermişler..
Evet çok şık bir çikolata kutusu aldım 🌺 safranbolu' milli eğitimden hediye geldi 🫠
Çukulata sevenleri biraz olsun düşünsen bunu buraya koymazdın 😂
Ben tüm personelime aldım 🥰
Allah iyiliklerini arttırsın :)
At bakalım ☺
Internetten hizliresim diye gir resim yükle ordan link kopyasını alıp buraya koyuyorsun. Burdakiler öyle yapar.:)
Paketler güzel görünüyor, Allah daha da arttırsın☺
ayy cok guzelmıs resımdekıler
Teşekkür ederim, çikolatalar beraber olsun😇
rica ederim benim yerime o beyaz olandan yersiniz artık.
Yerim tabi, iyi bayramlar ☺🌸
teşekkürler size de iyi bayramlar 🤍🤍
Evet iş yerinde dağıtıyorlar her bayram.
Evet aldım iyi bayramlar:)
Cimri patrondan aldık
Ben ondan daha cimriyimdir
Her bayram. is yeri veriyor
Hayır almadım.
Çikolatanı yerim hacı abla🤣
Henüz almadım
Almadım.
Yok almadım
iyi bayramlar
Aldım
Evet aldım
Bedava olan hersey guzeldir
İş yerinden geldi
Almadım
Keşke alsam ama kimse bana çikolata almıyor 🥺
Aldım
Evet aldım
almadim
Müthiş görünüyo
Almadım
Biz askeriz nerdee
para yok ki
Aldık
Aldım canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?