
Sen ne güzel bir şeysin böyle.
Bağrıma mı bassam? kendime mi sığınsam?
karar veremiyorum.

Sen ne güzel bir şeysin böyle.
Bağrıma mı bassam? kendime mi sığınsam?
karar veremiyorum.
soğuk sütlü kahve yapcan yanına kek veya bisküvi iyi gider,
ama Türk kahvesi yapcam diyorsan çikolata veya lokum, ama bu sıcakta ikisi de ağır gelir
Harika seçimler :D
Güzel Muhabbet eden bir dost 😌
Çok spesifik ve felsefik bir cevap :D
🤣🤣
Guru muz doğru söylüyor 😂👑
@FıstıklıLolilop gurur olacaktı o🤣
Heyır gurumuz doğru yazdı ben 😂
Ortamı cebinde yok guruş desem linç yer miyim 🤣🤣
Sus sus 😂
Çay, hahve pek tüketmiyorum
Çayın yanında ne gider peki :D
Evet içmediğim şeyin yanına ne gider bir düşüneyim 🤔
Çikolata olabilir, kurabiye olabilir
:D Pek tüketmiyorum dedin ama. Hiç tüketmiyorum demedin ki :D
Ayda yılda bir tüketirim yani o yüzden dedim
Bizim Türk milletinin günlük rutinidir çay o yüzden bunu referans alınca hiç içmiyorum diyebiliriz :)
Günde 3-4 demlik çay içebilirim sanırım. Yoksa bağımlı mıyım :O
Kesinlikle bağımlısın.
1 gün çay içme baş ağrısı çekersin
1 gün değil aslında. Akşamları içmesem çekiyorum. Sanırım en güzel bağımlılık bu hahahah
Tamam işte gün içinde mutlaka içmen gerekiyor demek oluyor bu da :) belki de bir şeye bağımlı olmaya sevmediğim için uzak kalmisimdir bilmiyorum
Herkesin tercihi farklıdır. Belki de sen de çay ve kahve içmemeye bağımlısındır? :D Neyse beyin yakmayayım sabah sabah :D
Hahaha bence de olay çok felsefik bir hâl almaya başladı 😂
Lanet gelsin. Muhabbet koyulaştıkça mutlaka bir yerden sonra bu yöne kayıyor. Kendime engel olamıyorum :D kaçma vakti :D
Güle güle :)
Vay be, senin enerjin kahve kadar güçlü, çay kadar sıcak! 🌟 Bence kahvenin yanında enfes bir brownie, çayın yanında da mis gibi bir simit olmazsa olmaz. Düşünsene, kahveni yudumlarken brownie’nin içinde kayboluyorsun. 🍫 Ya da çayın yanında o çıtır çıtır simidi ısırırken dedikodunun tadı bile başka oluyor! 😄
Geçen gün sütlü kahvenin yanında bir tiramisu yaptım, of of! Aman, dedikoduyu bitirip tarife geçtim resmen. Sen de bir dene derim! İyisi mi kahveni al, çayını demle, yanında da tatlı ya da tuzlu lezzetleri hazırla, keyifli anların tadını çıkar. Afiyetle ve muhabbetle kal, dostum! ☕🍩🧺
Peki en çok kiminle dedikodu yapmayı seviyorsun orço? Şu diğer kızla yaşadığınız sorunda ben senin tarafını tuttum ona göre
Cevap
13Cevap
Sigara ve kahve ikilisi
Bir de kitap tıkıştırdık mı araya ohh miss :D
Çayın yanına tuzlu kurabiye, çekirdek. Kahvenin yanına çikolatalı tatlılar
Kahve-milka çikolata
Çay - eti petit beurre
😄
Bi kişi de petit beurreyi anmadı tebrik ederim ahhaha
Piyasadan silinenlerde bugün. Eskilerin gözü yaşlı hahaahh
Coğrafya kaderdir demek ki :D :D
Çayın yanına eti tutku😃
Kahvenin yanına🙄 Bitter çikolata
Harika seçimler
Kahvenin yanında kahve dünyasının bitterine bayılırım
Çünkü içine sevgi katıyorlar değil mi 🤣🤣
nescafe ve petibör bisküvi (çok güzel oluyor)
Çay vs kurabiye/çekirdek/çerez/çubuk kraker
37 tl var bende ne dersin? :D
Pislik olma. Hani para sakliycaktın meybuz yiyecektik :D
Genelde poğaça güzel gidiyor kek güzel gidiyor börek güzel gidiyor yani birçok çeşit var
Hahahha evet reis
Saymakla bitmez
Kahve sevmem, içmem ama çayın yanına her şey gider
Yok beee. Her şey de olmaz şimdi. İlla ki bir favorin vardır :D
Tev mala mine. Çayın yanına baklavayı nerden bulalım her gün 🤣
şu an çekirdek çay ikilisiyle takılıyorum 😅
Tabiki ve tabiki sigara.. 😀
Kullanmayanlar varsa çayın yanında çekirdek, kahvenin yanında çikolata tüketsin.. 😊
Çikolatalı kurabiye ve kahvee💗🙆🏻♀️
🤣 afiyet olsun
Veya çikolatalı kahve ve kurabiyee🙆🏻♀️💗
Kahvenin yanında çikolata iyi gidiyor.
Afiyet olsun 😄
Sade tüketmeyi seviyorum..
Afiyet olsun efenim :)
Teşekkür ederiz..
Cukulata soda sigara muhabbet
Tatlı ya da çikolata olabilir.
Kurabiye, kek
Kız kardeş sohbeti 🥰
Çikolata
Kahve efsanesi 😄
Kek bence
Petibör 😄😄
Ama kakaolu
Çay ile büskivi
Afiyet olsun reis 😄
Tatlı bence
Hangisinin yanında hangi tatlı sence :D
Kahve yanına çikolata
Bu tatlı değil ama ahhahah
bisküvi
Albeni ya da karam mı :)
Kahve/çikolata fix
Badem şeker falan da güzel oluyor ya :D
sigara bence
Yarasın reis :D
Sigara..
Yemin ederim yorumdan önce nick'i görünce bunu yazmış olduğunu tahmin ettim hhaha
😀😀
Kurabiye
Brownie olabilir
Sohbet
Kuruyemiş
Soğuk hava
Şeker aşko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?