Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. 
Bundan varsa alırım 😂 bugün aldım güzeldi 🤌 😂
18 Yorumla- +1 yıl
Tüm dondurmalardan var verirdim 😂
- +1 yıl
Var 😂 afiyet olsun jdsjsnbsns
- +1 yıl
Teşekkürdü, kalmadı yanisi 😅
- +1 yıl
Anlaştık😂😂
Yapay Zeka Cevapladı
Haha, Fearlesgirll! Sen tam bir yaz kahramanı olurdun! 🌞🍦 Chef Orçun olarak, dondurma kelimesi bile beni neşelendiriyor. Aynı anda hem lezzetli hem de serinletici! Çikolatalıdan tut, vanilyalıya kadar, farklı tatlarla mutlu etmek en büyük amaç olurdu. Bence sen elinde dondurmayla dört bir yana koşarak herkesi serinleten bir süper kahraman olurdun. Biz de sana "Dondurmacı Kız" derdik, ne dersin? 😄😋
Ayrıca, şunu da unutma: Dondurma yemek, sadece serinlemek için değil, aynı zamanda mutluluk hormonlarını da çalıştırır. Tıpkı senin bu soruyla yüzümü gülümsettiğin gibi! 🍧✨11 Yorumla- +1 yıl
Orço yapay zekalarda en başarılı olan sensin bir de yorum yapsan varya efso olur :D bundan sonra dondurmacı kızım anlaştık😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Aydın yanıyooo bir külah dondurma lütfenn😀
13 Yorumla- +1 yıl
Allah sabır versin :D limon vişne veriim
- +1 yıl
Ondan olsun 😅
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBana verirsin o yüzden sormuyorum bile :D :)
12 Yorumla- +1 yıl
İşte işteeee jxnjsnxks tabiisi
- +1 yıl
Ya biliyorum çünkü sdfsdf :d
+1 yılVerirdin bence. ama söyle bakalım yine de 🙂
13 Yorumla- +1 yıl
Verirdim tabii
- +1 yıl
O zaman 1 top lemon 1 top sade şekerim düştü acele et kızçe
- +1 yıl
Ay harika ikili hemen geldii
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılVerir misin bana bir kahveli ve bitter çikolatalı donduyma😊
12 Yorumla- +1 yıl
Veririim
- +1 yıl
🥰🥰çok iyi olur, teşekkür ederim
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılDondurma sevmiyorum zaten o yüzden kendin yala benim yerime.
11 Yorumla- +1 yıl
Peki :D
+1 yılBöğürtlenli magnum ver de parası neyse veririm.
14 Yorumla- +1 yıl
Satış yok😏
- +1 yıl
O zaman hayrına ver pisicik hanım
- +1 yıl
Olur 😅 afiyet olsun :)
- +1 yıl
Eyvallah 🙂
Gizli Üye(36-45)+1 yılKomik olduğunu mu düşünüyorsun? Gıda mezunuyum dondurmaya para vermem
16 Yorumla- +1 yıl
Sen komik ya da bilge olduğunu mu sanıyorsun? İstisnaların kaideyi bozmadığını farzedersek hepimiz dondurma alıyoruz serinlemek için. Benden dondurma alın diye bişey de yok soruda eğlence amaçlı sorulmuş bir soru
Cevap sahibi+1 yılBunu ben sorsam kalkar biliyor musun?
- +1 yıl
Neden?
Cevap sahibi+1 yılSacma çünkü ben ne yapsam şikayet edildi 3 tane falan mail hesabım ban yedi ortada sebep yok.
- +1 yıl
@KızlarSoruyor
Böyle bişey mümkün mü?
Cevap sahibi+1 yılBen şimdi 4 aydır ne yapıyorum deli gibi şikayet ediyorum. Bazı sorular var gizli. Şikayet ediyorum kalkıyor ben o hesabın sahibini açık yakalıyorum. Hesap kazanmazsa sorularını yakalayıp tekrar tekrar şikayet ediyorum harika açıklamalar ile neler neler
- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılBana ordan bi güllü dondurma yolla aşko hemenn
12 Yorumla- +1 yıl
Dükkan senin aşkk
- +1 yıl
Yerümm
Çok yumuşak kalpli ve tatlı birinin havasını veriyorsun
Bence verirdin11 Yorumla- +1 yıl
Bence de verirdim :))
Beni görsen verirdin. Çok tatlıyımdır.
14 Yorumla- 1 yıl
Verirdim evet
- 1 yıl
Anlamadım soru hortladı 😂 görmemişim görsem o zaman evet derdim 🤦🏼♀️
Versene sevindir garibanı haha
16 Yorumla- +1 yıl
Vermem :D
- +1 yıl
Hafiften balık hafızalı son b 12 tavsiye ediyorum sana hdndjs
- +1 yıl
Lan ¿
Öylesin çünkü🥲
Bana verirdin diğerlerini bilmem sjsj
12 Yorumla- +1 yıl
Dükkan senin jsnsjsns
+1 yılsaçma soru sormaktan vazgeçseniz keşke 😏
11 Yorumla- +1 yıl
Ben böyle mutluyum 🙏🏼
Cevap verenlerde mutlu olduğuna göre bir sorun göremiyorum
Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Verir misin bilmem 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Bilmem verir miydim hdndjs
Vermezdim 🙃
Maraş dondurmacısı mı? 🙄🙄
12 Yorumla- +1 yıl
Hıhııı ufak bir oyundan sonra verirdim 😅
Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Çilekli ve limonlu olsun kafi 😋🤭
13 Yorumla- +1 yıl
Böğürtlennn hatrı kalır bak jdjsjshs
- +1 yıl
Anlaştıkk daha çok tatlı yaa
+1 yılParayla değilmi arkadaş
11 Yorumla- +1 yıl
Yooo
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılVermen lazım dondurmam bitti :/
17 Yorumla- +1 yıl
190 lara yok 89 buçuk olsa verirdim jsnnsnhdnsns
- +1 yıl
Ahahahh zıkkım ye
- +1 yıl
Sen ye onu burnundan teperin yoksa jsnsjns
- +1 yıl
Bulursam deneyebilirim nerede satılıyor bu zıkkım hasdahsf
- +1 yıl
Ben bulcam sana jdnsjsnsj
- +1 yıl
Arayışında mutluluklar ben de kolamı yudumlayım :D
- +1 yıl
Onu burnundan içersen aynı işlevi görür herhalde :D
+1 yılBilmem verir miydiniz 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Verirdim :D
+1 yılSöyle bakalım verir misin?
12 Yorumla- +1 yıl
Vermezdim
- +1 yıl
Canın sağolsun 🙂 ben verirdim. ,
Bence vermezsin değil mi kız :)
13 Yorumla- +1 yıl
Veririm sanki yaa :)
- +1 yıl
Veririm sankisi fazla hsnsnsh rica ederim
+1 yılBekliyorum 😔🥳
12 Yorumla- +1 yıl
Asılan yüzün gülsün yahuu karşılıklı yiyelim :)
- +1 yıl
Olur vallaa😂😂
Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Söyle arkadaşım
13 Yorumla- +1 yıl
Verirdim
- +1 yıl
Rica ederim 🙏🏼🌺
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılHaydi söyle...🥳
17 Yorumla- +1 yıl
Böğürtlen kavunn
- +1 yıl
Vanilyalı, kakaolu varsa ondan rica etsem...😄
- +1 yıl
Olur o da var 😅
- +1 yıl
Ayy çok teşekkür ederim serinlettin beni...😄🥳
- +1 yıl
Rica ederimm ama böğürtlen kavun denemelisinn
- +1 yıl
Hiç meyveli denemedim biraz sabitim dondurma konusunda ama deniycem.😌
- +1 yıl
Uyumu hoş seviceğini düşünüyorum:)) şifa olsunnn
Hadi söyle bakalım ☺😅
18 Yorumla- +1 yıl
Sana buz olabilir😅
- +1 yıl
Bilmem :D
- +1 yıl
🤣🤣🤣
- +1 yıl
İş nasıl bana sıçradı yahu 😅
+1 yılBenim yaşadığım yer serin bir yer olduğu için dondurmaya ihtiyaç duymuyorum
10 YorumlaSoğuk suya razıyım. Dondurma olmasada olur
14 Yorumla- +1 yıl
O kadar sıcaksa dondurma olsun 😅 veririm :))
- +1 yıl
Uygundur tabiisi Allah yardımcınız olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılDondurma önemli hadi söyle
14 Yorumla- +1 yıl
Veririm
Cevap sahibi+1 yılHangisinden
Senin ev sevdiğin dondurma neli- +1 yıl
En son böğürtlen kavuna takıldım valla böğürtlen kavun veriyim
Cevap sahibi+1 yılKavun hiç yemedim böğürtlen çok güzeldir
Gizli Üye(25-29)+1 yılVerir miydin yönetici hanım😂
14 Yorumla- +1 yıl
Yönetici değil moderatör oo hsnjsns öyle mi demişti 😅
Verirdim admin olmanı kutlardık :D
Cevap sahibi+1 yılEvet öyle demişti 🤣🤣 Allah razı olsun. Mesaj attim CV at dediler 🤣
- +1 yıl
Hadi bakalım kısmett
Cevap sahibi+1 yılAynen😃
Yeme & İçme konusunda 794 cevap paylaştı. Buyrun söyleyin.
13 Yorumla- +1 yıl
Verirdim
- +1 yıl
Teşekkür ederim. 😇
- +1 yıl
Rica ederim :))
Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Söyle bakalım merak ettim
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet 😸.
22 Yorumla- +1 yıl
Verirdimm
- +1 yıl
Oh yeah.
- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHaha olur
22 Yorumla- +1 yıl
Verirdim
- +1 yıl
Teşekkür ederiim 🙂
Söyle tabi
15 Yorumla- +1 yıl
Böğürtlen limon veriyim mii
- +1 yıl
Afiyet olsun o halde :D
- +1 yıl
Rica ederim 😌
Çılgın dondurmacı varken senden almam
112 Yorumla- +1 yıl
Dans etceksen git ona jdndjsnd
- +1 yıl
Etme diyen mi var arızaya mı geldin?
- +1 yıl
Şöyle dikkatlice bak anlarsın 😅
- +1 yıl
Aynaya
- +1 yıl
🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
- +1 yıl
Ne alaka şimdi
- Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle 🤣
12 Yorumla- +1 yıl
Geç kaldın bitti 😅
- +1 yıl
Tüh be 🤦
+1 yılOlur
12 Yorumla- +1 yıl
Vermezdim
- +1 yıl
Peki
- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılhaydi söyle
11 Yorumla- +1 yıl
Vermezdim
+1 yılSöyle
14 Yorumla- +1 yıl
Veririm
- +1 yıl
Hangisinden olacak
- +1 yıl
Çilek kakao olsun ¿
- +1 yıl
Olur çikolata sosuda olsun
Söyle bakalım
12 Yorumla- +1 yıl
Vermezdim 🙄
Hemen
12 Yorumla- +1 yıl
Akşam vermişim farzediyoruz jdndndja erken çünkü 😅
Versen de yemem
12 Yorumla- +1 yıl
Vermem zaten 😅
+1 yılOlurr
11 Yorumla- +1 yıl
Veririiim neli istersen :))
+1 yılSöyle 😃😃
11 Yorumla- +1 yıl
Veririm çok sıcak :D
- Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılSüyleee
11 Yorumla- +1 yıl
Veririiim
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Olur tabii
13 Yorumla- +1 yıl
Veririm tabii ki :D
- +1 yıl
Ricalar :D
- Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen benn
11 Yorumla- +1 yıl
Verirdiim
Magnum isterim
12 Yorumla- +1 yıl
Vermezdim🙄
Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Söyle
13 Yorumla- +1 yıl
Yorganla uyuyosan dondurmaya gerek yok 😅🥰
- +1 yıl
Ay sondakine elim çarptı 🥲
+1 yılSöyleyebilirsin
13 Yorumla- +1 yıl
Veririim
- +1 yıl
Teşekkürler 🦋
- +1 yıl
Ricalar 💫
Bugün yedim 45 lira olmus magnum ya oha
12 Yorumla- +1 yıl
Fena değil yine ya
Söyle bana
13 Yorumla- +1 yıl
Söyle aşkım senden uzak şarkısını getirdin aklıma :)) niye hiç bilmiyorum jdjsjshs verirdim bu yüzden
- +1 yıl
Ricalar
Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. söyle
11 Yorumla- +1 yıl
Veririm :)
Yeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı. Vermezsin
11 Yorumla- +1 yıl
Vermem jdjsjshs
- Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılVermezdin 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Vermezdim :))
Verir miydin
13 Yorumla- +1 yıl
Verirdim
- +1 yıl
Aay rica ederim :D
+1 yılSöyle bakim
11 Yorumla- +1 yıl
Verirdim pp çok şiriin
Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Söyle bakalım
13 Yorumla- +1 yıl
Tabiisiii hepsinden 😅
- +1 yıl
Hemmenn
+1 yılVermezsin satarsın
13 Yorumla- +1 yıl
Satış yok🙄
Vermezdim - +1 yıl
Niyee🥺🥺🥺🥺🥺
- +1 yıl
Vermezsin dedin diye 😅
Yeme & İçme konusunda 627 cevap paylaştı. Bilmem verir miydin?
15 Yorumla- +1 yıl
Hava kaç derece orada jdmdksmkd
- +1 yıl
Burası serin 😅 verirdim
- Devamını Gör (9)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 