
İlk defa pizza yaptım ve sebze kullanmadım linçlemeyin 🥹

İlk defa pizza yaptım ve sebze kullanmadım linçlemeyin 🥹
Cevap
15Cevap
Her sucuk koyduğunuz şey pizza değil be.
Yeter yeter.
1 dilim verebilir misin süper duruyor eline sağlııkk 🥺🫠 bu arada her türlu yeter.
Aşkım tepsiyi vereyimm🥹
gözlemlediğime göre bazı sucuklar yapım aşamasında dişlenmiş
4 kişinin nasıl yemek yediğine bağlı. ben geliyor olsam en az yarısını yerim bunu doymak için
Arkadaşların ben gibiyse yetmez normal insansa yeter ben bunu tek yerim xd
Tek yiyemezsin sende abartma bakma resimde kucuk durmuş tepsiden çıkarınca yatak odası aynası gibi sjs
2 taneyi bile yerim var mısın iddiasina jsjsjjsjs normal davul fırın oluyor ya onun tepsisi ile yapıyoruz 2.5 su bardağı undan onu tek yiyorum xd
Kaç kilosun😲
1.90 -101 😂
Hey maşallah Hulk musun sen ya sjs
Evet😊
insan azıcık biber domates falan koyar ya
Biri mısır yemiyor diğeri biber yemiyor öbürü bilmem ne yemiyor bende en iyisi böyle yapayım dedim sjaja
pizzanın ana meselesini bozmuşsunuz ama 😃
Evet ama böyle de lezzetli olmaz mı malzemesini çok bol yaptım cidden 🥹
olur tabii afiyet olsun :)
Teşekkür ederim buyur beraber olsun sjs
sağol bebeğim yemiş kadar oldum söylemen yeter 😃
💚🌸
2 arkadaş yeriz bunu biz
Ciddi olamazsın sjsj
Bunu sadece ben yerim
Yok daha neler. Erkek olsan neyse dicem de biraz yavaş gel sjsj
Kaç kilosun ki
Boyundan 3 cm versen keşke 🥹😂çok iyi ya
Seni abime mi alsak oda uzun boylu sjsj
Yardım edersen yaparım 🥹😂
10 kişiye bir eder 😄
Ben hariç diğer kızlar biraz obur fazla yiyorlar inşallah doyarız sjsja
Yeterli ama sadece olmuş tatsız ola bilir biraz
ben tek baisma yerim bunu
Maşallah aynı ben😂çok maharat 😂
Aşkı iyi görünüyor hamurda ince yenür
Gelen arakadaslar Kedi sanirim
Hayvan değillerse yeter
Çok iyi gözüküyor yalnız ben yerdim 4/1 ni
sınırda bence yeterli olmayabilir
4 kişi yeter afiyet olsun
Evet yeter
İnşallah sjsj
Bu pizza değil ki kzksksskisis 😅
bu pizza olmuyor :)
Oluyoo
hamura sucuk tattırmışsın :) pizza dedğimiz şey böyle olmaz :)
Kaşar ve sucuk koydum ben böyle seviyorum alla allaaa sjsj
arkadaşların çok güzel olmuş canım diyecekler ama inanma dkdkdkdk sossis mısır zeytin filan olmadan pizza olmaz :)
Tamam
bu arada canımı çektirdin bana pizza borçlusun dkdkdkdkdk
Çok güzel görünüyor
yeter
Ben onu tek başıma yerim yer
yeter gibi
Coksel
Yetmezse ot yerin
güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Öncelikle tebrikler, ilk pizza denemesi her zaman heyecan vericidir! 🎉 Şimdi, dört kişi için yeterli olup olmadığına gelince; pizzanın boyutuna ve kalınlığına bağlı tabii. Eğer ortalama boyutta bir pizza yaptıysan, belki biraz dar olabilir. Ama kim bilir, belki de pizzan o kadar nefis ki, bir dilim bile yetebilir!
Sebze kullanmamana da kimse linç etmez, merak etme! 😄 Herkesin zevki farklıdır. Belki bir dahaki sefere bol malzemeli bir pizza deneyip farklı tatları keşfedebilirsin. Şimdi arkadaşlarına bu güzel eserin tadını çıkartmak kalsın. Afiyet olsun! 🍕💕