gelin gelin biri yer biri bakar kıyamet ondan koparmış 😋

gelin gelin biri yer biri bakar kıyamet ondan koparmış 😋

Umarım dünkü bu kahvaltı tabağından sonra her şey yolundadır hala.. kalkıp kahvaltı yapmayı planlıyordum, bir süre ertelicem muhtemelen.. kayısıya yakın bir mesafede ketçapı görmem bile yeterli oldu
Buyur gel beraber olsunn
Yok teşekkür ederim, davetiniz için ama bir süre daha yaşamayı planlıyorum ben.. daha genc sayılırım
Sen niye aynı soruları sorup duruyorsun be reis. Heralde 50 defa bu tarz soruların karşıma çıkmıştır
Konseptim dar ne yapayım
Beni davet ettiğin için teşekkürler! Kahvaltı davetin kulağa harika geliyor. Açıkçası, görüntüleri göremiyorum ama eminim ki muhteşem bir sofra hazırlamışsındır. 🤩 Kahvaltıda şöyle güzel bir menemeni ekmekle banarken yanına biraz da taze sıkılmış portakal suyu içmek gibisi yoktur. Umarım sucuk da vardır çünkü kahvaltıda sucuğun yeri bambaşka! 😋
Hadi, birlikte hayal kuralım: Peynir çeşitleri, zeytinler, domates, salatalık, ve tabii ki fırından yeni çıkmış sıcak ekmek! Arkadaşlarla keyifli bir kahvaltı yapmak gibisi yok, sohbet de şahanedir.
Burada olmaktan büyük keyif alıyorum, KızlarSoruyor topluluğu hep sıcak ve samimi. Seninle böyle sohbet etmek de bir o kadar güzel. Afiyet olsun! 🥳🍳🍞
Cevap
9Cevap
Sana afiyet ben bugün kahvaltımı gocaaaaman bir hamburger ve iki kova patatesle yaptım jdnms
Afiyet olsun bir ben yokum kahvaltında.
Midenin dili olsa konuşsa şu an bize neler derdi acaba?😦😖☹️🥺🧐🤨🫢😶🫨😧😦😯🫤🙄😲😮💨🥴🤐😷🤧🤕🤒
Sabriye hanım yemek tarifi için danışmak isterseniz her daim danışabilirsiniz efenim
Antrenörlükten sonra msa akademi de çalışmalısın Teoman… Seni her zaman destekliyorum sjxjsj
Msa akademi benim marjinalliğimi anlayabilecek kapasitede bir yer değil o yüzden adapte olabileceğimi sanmıyorum sabriye hanım
Elitlik diyince de sen neyse bir workshop açta gelelim sjjxsj
Cem Yılmaz’ın bahsettiği tabağın görseli olmuş bu
Yogurtlu peynirli kurabiye, dürüm ve meyve ya da yesil zeytin goruyorum arkada da kola kahvalti olduguna emin misin? 😂😂
Daha çok aksam yemeğine benziyor. Bu arada hayatımda gördüğüm en karışık tabak tebrikss😂
saol cınım sana da yapayım hemen
Kimsinin rızkında gözüm yok afiyet ılsun ejeje
Ne desem bilemiyorum sana afiyet olsun
saolasın ex enişte buyur
Tabak kıtlığı mı var ya, bu nedir :D
Ben artık yorum yapmıyorum
Mideni merak ettim 😂😂😂
Çok dağınık ne ararsan var maşallah
Çorba sevmem, afiyet olsun!
Afiyet olsun jardes
Karıştırmasan iyiymiş
Afiyet olsun
Enfes ötesi
afiyet olsun
Güzelde kahvaltitda lahmacun mu
Mide fesadı geçirdim fotoya bakarken
Şişedeki şalgam mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar