Ne istediğini bilmeyen, duygularını tanımayan her kadının sonu... cam çerçeve indirmelik hisler yokluyo ama nen oturup kendime tost yapıyorum 😂


Einfalch sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Afiyet olsun. Kızartma var.
Rica ederim. Ne oldu?
Posta güvercinle yollayayım sana 😸.
Uçuyoruz 😹.
Geldim. Sıcak sıcak patates hem de.
Rica ederim. Hadi soğumadan ye 😛.
Ketçap? Mayonez?
Bol bol ye.
Ay kıyamam. Canın mı çekti 😛? Olur.
Aynı benim gibisin. Ben de az yiyorum kilo almamak için.
Soru nerede?
1 köfte su salata
😂😂Ne yaziki bak şöyle kadınlar ilk önce umurlarında değil miş gibi yapatlar ondan sonra sen nasıl olsa umrunda değil diyorsun ve anlatıyorsun ondan sonra feleketttler 🤣😂😂
Bu şey nedir üstteki anlamaya çalistim ama yok
Makarna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?