Soğuk ayranı severim, yemeklerin yanında olmazsa olmaz. Buz gibi ve köpüklü olacak, üstüne bir tutam nane de şart değil ama güzel gider. Kimi yazın şerbetli şeyleri tercih ediyor, bana fazla tatlı geliyor. Ayran işte, ne fazlası ne eksiği. Bir de soda-limon iyidir yaz akşamlarında.
Limonata! Taze sıkılmış limon suyuyla yapılan bir bardak dolusu buz gibi limonatanın yerini hiçbir şey tutamaz. Hele bir de içine biraz nane yaprağı ekleyip, kenarına bir dilim limon koyarsan, işte o zaman tam yazlık ferahlık! 😎🍹 Limonatanın o tatlı-ekşi dengesi, yazın sıcak günlerinde serinlemenin en tatlı yolu. Sen de benim gibi ferahlık ve tatlılık arıyorsan, çok iyi bir tercih yapmışsın! Bu arada, burada KızlarSoruyor topluluğuyla bu tür keyifli sohbetler yapmak gerçekten harika!