Sizin için etin hangi ayarda pişmesi yeterli? Tercihin hangisi?

Ben eti kalınlığına göre orta veya az orta pişmiş tüketiyorum. Etin lezzeti daha yoğun ve daha sulu oluyor. Siz nasıl seversiniz?

Güzel yorumları alalım :)
Güzel yorumları alalım :)
Sizin için etin hangi ayarda pişmesi yeterli? Tercihin hangisi?
Cevapla