Çikolatalarım ve @oɿƚꙅɘɒm benim bebeklerim sizin bebeklerim dediğiniz neleriniz var.. 😂😍

#tatlıkız 💕
Çikolatalarım ve @oɿƚꙅɘɒm benim bebeklerim sizin bebeklerim dediğiniz neleriniz var.. 😂😍

#tatlıkız 💕
Abur cuburla çok fazla aram yok o yüzden yiyeceklerde Bu Benim bebeklerim diyemeyeceğim Ama şöyle bir Bol peynirli kızarmış pişi olsa da demli bir çayla götürsem iyi olur ama yemem😂😂😂😂😂
Off canım çekti şimdi ama ya.. 😂😋 Sen canını sıkma ben senin yerine de yerim.. 😂😂
Steam kütüphanemde bulunan her oyun benim bebeğimdir ama özellikle Metro serisi ve özellikle Metro Last Light benim bebeğimdir.
https://www.youtube.com/embed/_8aNEeJ0uv4Cevap
19Cevap
Sigaram var tabi ki de.. benim bebeğimdir :D
Ay hiç sevmem kendilerini.. 😅
Strese iyi gelir.. :D
Çikolata birebir strese.. 😂
Kilo yapar :D
Bana yapmıyor.. Yapanlar düşünsün.. 😂
İşte ben düşünüyorum o yüzden yemiyorum :D
Ay iyi ki öyle dertlerim yok.. 😂

2 tane minik komandolarım var😻😻 7 tane de büyük var
Maşallah şu güzelliklere bak.. 😄
Tutup göbeklerinden öpüyorum onları
Gerçek anlamda 2 bebeğim var 😂 fotolarını paylaşamam ama 😂
Allah bağışlasın.. 😂
Amin inşallah.. 😊
Benim bebeğim sadece canım sevgilim @TatlıKızzzz34 💞💞aşığım sana
Ay şımartıyorsunuz beyfendi.. 😍❤️
Ben kendim bebeğim 😂
Telefonum benim herşeyim 😄
😂😂
Bu kadar aşırı tatlı sevmem ben ama size afiyet olsun. :)
Teşekkür ederim..
🥺🤧🤧tatlıların hepsi ve tabikide sevgilim 🥹🥹🥹
Nestlé Crunch bar, Halley, Kit kat, Eti Maximus
İki kızım var.
Maşallah Allah bağışlasın..
Teşekkür ederim 🙂❤️
Kitaplar ve parfümlerim🌸❤️
Kedim
Arkadaşımın oğlu
Boyalarım ve tuvalim var..
Kitaplarım elbette😊
Butun kuslar benim bebeklerim🙃
Cipslerim ve kitaplarım ☺🌿
Dizilerim filmlerim tabi kiiii 💓
Hayvanlarım köpeğim, balığım
Güzel bizde severiz o bebekleri
Paralarim, makyajlarim, ve romanlarim
Banadaaa gönderrrrrrr
Üzgünüm.. 😂
Canım çok çekti 😔
Kedim var
Maşallah diyelim nazar değmesin.. 😅
Bi tadelleni alırım
Çikolatalarımı paylaşmam.. 😄
orada 2 tane tadelle var. Birini ben yiyeyim işte
Hayır onun sahibi var.. @oɿƚꙅɘɒm ❤️
@oɿƚꙅɘɒm afiyet olsun canım.. 😍
Iyyyy
Pardon bu da ne demek.. 🙄🙄
Bu nasıl bi iliski böyle
Sizi ilgilendiren bir durum olduğunu düşünmüyorum.. Saygısızlık yapmazsanız sevinirim..
@ModernScientist beğenmediysen yazma sende
Evlenin kıskanmadım
Kulaklık
Peluşlarım.
Kedim
Pandam var
Browni
saatlerim
Arabam❤️🔥
Iyimis gercekten:)
Motorsikletim
Kedilerim 😂
100’lülk göbek rakısı, meze, balık..
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?