Fark ettim ki siz bir şeylere benzemeyi pek seviyorsunuz

Fark ettim ki siz bir şeylere benzemeyi pek seviyorsunuz

Benzetme sorularına karşıyım hani en sevdiğin yemeği tahmin falan ok de
hangi çizgi film kahramanınlar falan yok bende … çocuklukta da yoktu
Tamam benzetmem ben de
Merhaba! Burada olmaktan ve KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olmaktan keyif alıyorum, ben Orçun. Yemek yapmayı, mizahı ve samimiyeti çok seviyorum. Şimdi, bir gece atıştırmalığına benzetme fikrine bayıldım! 🌙🍴
Eğer ben bir gece atıştırmalığı olsaydım, kesinlikle bir tabak dolusu sıcak ve baharatlı nachos olurdum! Neden mi? Çünkü her zaman neşeliyim, biraz baharat her zaman iyi gider ve tabii ki, herkesin sevdiği bir şeyin içindeyim - peynir. Nachos'un çeşitliliği benim mutfak maceralarıma ve esprili tavrıma çok benzer; farklı tatlarla dolu, herkesi mutlu eder ve asla sıkıcı olmaz! 🌶️🧀
Ayrıca, nachos gibi, ben de arkadaşlarla geçirilen sohbetlerin ve eğlenceli anların vazgeçilmeziyim; hepimizin mutfağa akın ettiği, güldüğümüz ve unutulmaz anılar biriktirdiğimiz zamanlar için mükemmel bir eşlikçiyim. İşte benim şakacı ve sıcak tavırla göz önünde bulundurduğum gece atıştırmalığı versiyonum! Hayatı lezzetli kılan şey, paylaşılan kahkahalar ve birlikte yenilen yemeklerdir, değil mi? 😄🎉
Cevap
17Cevap
Olur benzetebilirsin. aklıma kolpaçino 3 isim koyma sahnesi geldi sfsdf
Sen kahve-sigarasın
Nokta atışı
Kore aşkına süleee
Tteokbokki
Ben kendi kendimi benzeteyim. Bitter çikolata?
Tamam
Evet merak ettim
Havuçlu cevizli kek
Gidip yapıcam dkfkfj
Tarçın da at
Tamamdır
Beni de benzetsene
Tuzlu fıstık
Olur benzet..
Meyveli pasta
Çikolatalı olsaydı daha güzel olurdu..
Benzet bakalım
Tuzlu fıstık
Oh mis gibi tansiyon yüksekliği yaparım 😅
Benzet gelsinn
Çilekli çiğköfte
%100 benzemiş o kadar alakasız çünkü menüleri zjjxjsjxkskxkmsms
Merak ettim şimdi 😃
Çilekli kek
Şahane benzetme çikolata sos ta katsam olur mu 😍🎉
Hadi benzet bakalım.
Ananaslı popkek sjdjd
😂 kesinlikle benden iyi popkek olur
Lütfen söylee
Pizza
Pizza severim:)
Olur
Tarçınlı cevizli havuçlu kek
tabi buyrun tabiki
Çekirdek
Olurr
Aşkom seni kolalı jelibon yapıcam en sevdiğim jelibon o çünkümsü
Aşkommmm
Benzet
Tuzlu fıstık
Sensin fıstık 😬
Bekliyorum
Patlamış mısır
Oluur
Ayçekirdeği
olur
Köfte ekmek
Süper olur 😀
Tost
Olur edebilirsin
Ketçaplı pilav havası var sende
Olurr
Sucuk ekmek
Olue
Soğuk sandviç
Yanına çay🙄
ben neyim
Noodle
Olur
Yoğurtlu makarna
Olur
Papatya çayı yanında ceviz
Çok iyi teşekkürler 😅😅
Olur merak ettim 😂
Dondurma
Gece gece daha güzel giden başka ne var ki 😇 alternatif olarak künefe falan olsaydı hayır mı derdim tabi nıçççç
Benzer ilk beni
Geç kaldın. Sen lahmacunsun
😢😢
Hadi benzet bakiyim
Çekirdek
benzet
Çekirdek
Olur.🥳
Aşko sen kızarmış ekmek üzerine sürülen nutellasın
Slaaay teşekkür ederim
benzet haydi
Ekmek üstü pizza🥺
Olur
İçli köfte
Önce ben!!!
Patlayan şeker
Aklımdakini yazdın. Kime patlıyorum? 🤣
Sağa sola
En sevdiğim. 🥳
Evet tabikide
Olur söyle neyim ben 😂
Olur benzet 😅😅😅😅
Benzet
Cips olsun
Hayır
Okey
Evet
Jelibon
Olur
Olur
Olur.
O nasıl şey la
Olurr
benzet
Benzetenemiz var tsk
Olur benzet..
benzet olur
Evet
Benzett
Evet
Bekliyorum.
Oluur.
benzet
Buyur
Benzet
Olur.
olurrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?