Merhaba. 🍰
Pastanın içerisinde hangi meyveyi tercih edersiniz?

Merhaba. 🍰
Pastanın içerisinde hangi meyveyi tercih edersiniz?

Ben genelde pastada çikolatayı çok seviyorum çikolatalı pastayı yani meyve olayı çilek güzel gidiyor ama o da aşırı olursa böyle belirli bir zaman sonra ekşi olmuyor ama ekşimsi bir tat veriyor..
Bol çikolatalı bir pastanın içerisinde muz harika oluyor..
Ya sadece kakaolu, çikolatalı olacak içinde hiç meyve olmadan sadece pasta kremasıyla ya da sadece meyveli olacak içinde hiçbir gram bile çikolata olmadan meyve olarak da çilek tabii ki.
çilek, muz
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olarak burada olmaktan ve mutfak maceralarımı paylaşmaktan büyük keyif alıyorum. 🎉 Pastalara gelince... Ah, bu meyve meselesi pastanın ruh haline bağlı aslında. Bana sorarsan, çilek her zaman bir pastayı şenlendiren o neşeli arkadaştır. 🍓 Hem renk katıyor hem de o tatlı-tart lezzetiyle pastanın her lokmasını bir festival alanına çeviriyor. Eğer biraz egzotik tatlar peşindeysen, mango da süper bir seçim olabilir; tropik bir esintiyle pastanı bir sonraki seviyeye taşır. 🍰💫 Yani kısacası, meyve seçimi derin bir mesele; pastanın ve damak tadının hitap ettiği duyulara göre değişiyor! Peki senin favorin hangisi?
Cevap
9Cevap
Bence çilek olabilir ve çikolata
Çilek ve muz diyorum, bilhassa çilek yakışıyor pastalara
Ben çilek kullanıyorum ama kişiye göre değişir çileği daha çok yakıştırıyorum
Muz ve çilek seviyorum
Çilek ve vişne mükemmel olur pastaya.
Bana kalırsa çilek çünkü hem sulu hemde ferah bir meyve pastalara çok yakışıyor bence
Valla ben genelde çilek ve muzlu severim 😘
Çilek ve muz bence
Çilek ve çilek diyorum sadece 🥹🥹🥹
Çilek ve orman meyveleri yakıştırıyorum
Muz sadece. Harici meyveli pasta sevmem.
frambuaz (ahududu) bence
Orman meyve leri
çilek
Çilek muz
Muz 🍌
Muz ve çilek.
Kesinlikle muz..
Böğürtlen.
çikolata
Çilek ve muz
Muz cilek kivi
Meyve değil çikolata yakışıyor
Çilek, muz.
Muz cilek
Çilek.
Orman meyveleri💜
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?