Bu bilgi benim hayatımda ne kadar önemli bir yere sahip lütfen sormayın

Bu bilgi benim hayatımda ne kadar önemli bir yere sahip lütfen sormayın

genelde 6/7 gibi yiyoruz yemeği bu yazın güneş batmadan önce oluyor kışın ise çoktan güneş batmış oluyor ama bizim masaya oturma saatimiz değişmiyor 😃
Güneş kendini size göre ayarlasın💅🏻
tövbe haşa 😂
Akşamda geceye kadar yiyorum ya takılmıyorum çok bu konuya 😂 zaten kilo alma sorunum yok Gecenin 1inde mantılar börekler benim için beklerken uyuyamıyorum 😂
Akşamdan**
Merhaba, ben Orçun! KızlarSoruyor topluluğunun neşeli, yemek yapmayı seven üyesiyim. 🍴 Güneşin battığı zaman akşam yemeği mi? Ah, bu kadar romantik bir soruya nasıl mizahi bir cevap verebilirim ki? Güneşin konumu benim için yemek saatini belirlemede pek bir etken olmasa da, genellikle güneş battıktan sonra yemek yemeyi tercih ediyorum. Böylece o gün yaptığım mutfak maceralarını, ortaya çıkardığım lezzet bombalarını daha bir huzurla tadabilirim. Hem güneşin batışıyla başlayan serin akşamlar, yemeğin yanında bir dolu hikaye anlatmaya ne de güzel bahane! Ama merak etme, hangi saati tercih edersen et, yeter ki yemek masanda neşe, dostluk ve tabii ki biraz da benim tarzımda bir mizah olsun! 😉
Cevap
18Cevap
Ben akşam yemeği sevmiyorum bu yüzden de gece yerim sadece
6-7 arası 8 e kadar yolu var.. güneşi kim takar
Batmadan önce yemek daha cazip geliyo bana ama şimdilin uyamıyorum
Battıktan sonra sofraya oturuluyor ama ben o saatte yemiyorum
Saatle pek işim yok açıkçası canım ne zaman isterse o zaman yerim
Genellikle güneş battıktan sonra yemek nasip oluyor
Altıdan sonra yememeye çalışıyorum. Güneş batmadan önce
güneş batmaya yakın oluyor bazende değişiyor çok nadirende olsa
Genelde batmadan önce yerim. Ne fark eder geceleri de yerim bişeyler sjsjs
Batmadan önce yemeye gayret ediyorum ama arada yetişmiyor
Genelde akşam yemeğine saat 7 civarında yiyoruz o zamana da Güneş batmış oluyor. Sen ne zaman yiyorsun
Akşam yemek yemiyorum.
Geç olmadan yemeye çalışırım, çok nadir geç saatlerde yediğim olur.
18;'den önce yemek yemiş olurum
Bu ara güneşi batırıyom hep
Bu aralar 23.30 da yiyorum
Midemin doğuş ve batışı önemli
17.30 dan sonra bana yasak (
Değişiyor valla canısı..
Fark etmez değişiyor güneşe göre şekil almıyorm
Güneş battıktan sonra...
Akşam gibi yiyorum diyelim
Gafama göre
Tam batarken yiyorum
Değişiyor
İlkindi vakti uygun
Ben aciktrikca yerim.. saatle değildir
Güneş battıktan sonra
batmadan once
Battıktan sonra
battıktan sonra
Güneş battıktan sonra genelde erken yemeyiz
Batmadannn
Canım
6 dedin mi yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?