Alman dönerleri, Tr dönerlerinden üstündür. Haksız mıyım?

Döner yemem ben ama yiyecek olsam bile Alman döneri yerdim. Trde 15 gram tavuk (o da tavuksa) koca ekmek yiyosunuz. Almanyada eti tavuğu ve diğer tüm malzemeler bolca koyulur. Hem tat hem doyuruculuk var. Trdekine döner denmez dönercik olur onun adı
Alman dönerleri, Tr dönerlerinden üstündür. Haksız mıyım?
Cevapla