Soru sadece bira sevenlere yöneliktir. Lütfen "içmiyorum, bira sevmiyorum, ben rakı vs severim" diye yazacaklar yazmasın.


Cips veya tuzlu fıstık kesinlikle.
Rica ederim 🙂
Cevap
0Cevap
Fındık fıstık ooo sensin fıstık şarkısı çaldı zihnimde şu an 😂😂
:)
Aşık olduğum adam ya da köpkem.
Buz gibi de olsa, bira sevmem.
Sevdiğim biri
Bak bu güzeldi 👏
Teşekkürler
Alkol kullanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar