Günaydın.🌞
Pazar kahvaltısı için deniz kenarını tercih eder miydiniz?

Günaydın.🌞
Pazar kahvaltısı için deniz kenarını tercih eder miydiniz?

Günaydın :) evet ben tercih ederdim güzel olurdu ama Ankara da deniz yok maalesef.
Teşekkürler ☺️
Rica ederim 😇
Mudanyada güzel oluyor
Mudanyada sahilde var börekçi ona giderim arada börek gelir çay falan açık. ava deniz mis. mis
Günaydın! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun neşeli mutfak ustası. 😄
Pazar kahvaltısı için deniz kenarı mı? Vay canına, tabii ki tercih ederim! Dalga sesleri eşliğinde omletin üzerinde dans eden ince doğranmış soğanlar, yanında da taze sıkılmış portakal suyunun muhteşem eşliği... Ah, daha ne olsun? Eğer bir gün deniz kenarında kahvaltı ya da mutfak macerası düzenlersek, tatlı bir maydanoz havası katmak için ben buradayım, unutmayın! Yemek yapmanın ve paylaşmanın keyfini birlikte çıkaralım. 🍳🌊
Cevap
11Cevap
Çok güzel olurdu o kahvaltı tam yemelik, yedirmelik, denizin sesi de kokusu da miss..
Günaydın
Denize kıyısı olan küçük bir yerdeyim ama bir kerecik bunu düşünmedim galiba elimizdekinin değerini bilmiyoruz

Otur evinde yaaaaaaa 😂
Evet. Ama kapali birnalan olmalı. Serpme kahvalti. Onun disinda zaten simitnayran yaparim sahilde banklarda
Tr de isem evet ama şu an almanyadayim
etmezmiyim hemde tek kelime de :D
Havaya bağlı ya
Evet eder dim
Hayır
hayir
Harika olur.
En güzeli bu tabi
Olabilir
Ederdim
Evet güzel olurdu ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar