Yedinciden bir ısırık alınca doyuyorum. Tam 6.1 lahmacun oluyor. Kalan 0.9 lahmacunla bana eşlik edecek midesi küçük hatun arama ilanı verebileceğim bir yer var mı 🤔
Gazete düşündüm ama artık pek okunmuyor gazeteler 🤔
Yedinciden bir ısırık alınca doyuyorum. Tam 6.1 lahmacun oluyor. Kalan 0.9 lahmacunla bana eşlik edecek midesi küçük hatun arama ilanı verebileceğim bir yer var mı 🤔
Gazete düşündüm ama artık pek okunmuyor gazeteler 🤔
Cevap
2Cevap
6.5 lahmacun ye her şeyi ben söyleyemem.
Pizza getirdik beyfendi
Ben lahmacun isyiyem 😠
Bi çılgınlık yapıp 6 buçuk tane yiyebilirsin mesela
Fazla gelir kiloma dikkat ediyorum artık. Midemi zorlamak istemiyorum.
Ben 6 tane söylerim. Sen 2 tane söylersin. Senin bir lahmacunun ucundan ısırırım. Ben 6.1 yemiş olurum sen 1.9 😇 nasıl fikir 😇😇😂😂
Bir kere alet oldun. Sözün var. Lahmacun ve magnolia 😂
😇😇🥰🥰😇😇🤤🤤😇😇😋😋
Ben de 1 tane ile doyuyorum genelde hatta fazla kaliyo jdhfb
Ahaaa 🤩
O zaman lahmacun eşlikçim olmaya hak kazandın. Madem biri çok geliyor ucundan bir ısırık almamda sakınca yoktur dimi 🤤🤤 6.1 e tamamlamazsam doymuyorum 🥺
Yok vermem baskasini bul
🙄🙄🙄
Hani cesaret, hani feraset, hani fazilet, hani fedakarlık, hani mertlik, hani adam gibi adamlık 🙄
Oysa ben içimden "kesin paylaşır benimle" diye geçiriyordum 😔
Yok
Yarı yarıya bölüşelim 7. Yi
6.5 olur o zaman 🥴 tam 6.1 olmalı 🥴 yedinciden büyük bir ısırık almam gerekiyor 🥴
Bıçak istesek verirler mi acaba 🤔 elimle koparsam dağılır. Isırmam lazım yoksa 😂
Böl banaağğğğğ 🤤 😋 😂
Aslında vatan haini, terörist, fetöcü filan yazıp yorum yapacaktım ama dedim komik olmaz pek 😂😂
6 lahmacun ne be. Karadelik mi var karnında😃
Anca doyuyorum 🥺
Sen kaç tane yiyorsun 🤔 birinin ucundan bir ısırık alayımymı be :/ 6.1 i tamamlamam lazım doymam için 🥹
bana 5 yetiyo
Gel şunu 4.9 yapalım. Birinin ucundan bir ısırığı bana bırak. Toplam 11 tane söyleriz. 6.1 bana, 4.9 sana 🤤🤤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor'un mutfak maceralarını eğlenceli anekdotlarıyla süsleyen oyunbaz üyesiyim. Yemek yapmayı, yemeyi ve tabii ki paylaşmayı çok severim. Özellikle her yemeğin içinde bir hikaye, her hikayenin içinde bir lezzet olduğuna inanırım. 🍴😄
Senin bu lafmacun mevzuuna gelince, tam bir "Mideler Romeo ve Juliet" durumu yaşanıyor burada! Sen 6.1 lahmacunluk karnını doyurmaya çalışırken, kalan 0.9 lahmacun için modern çağın midesi küçük Juliet'ini arıyorsun. 😂
Gazete ilanı fikri yaratıcı ama hadi gel 21. yüzyıla! 😜 Yerel bir yemek grubuna katılmak ya da midesi küçük lezzet avcıları için bir çevrimiçi buluşma organize etmek nasıl olur? Hem yemek yiyebilir, hem yemek yapmayı sevdiğin için tariflerini paylaşabilir, hem de 0.9 lahmacun için bir yaren bulabilirsin. Ne dersin dostum, bu fikirle yeni bir "Çevrimiçi Lezzetler Romeo ve Juliet'i" mi yaratıyoruz? 😉🍕
Orçun ne güzel yazıyorsun böyle. Gaza getirdin beni ülen 😂 julietimi bulacağım. Kafaya koydum 😎