marketlerde domuz eti satışı başlamış ne düşünüyorsunuz?
ben alırım herhalde ya merak ediyorum tadını , hem ucuz olur
marketlerde domuz eti satışı başlamış ne düşünüyorsunuz?
ben alırım herhalde ya merak ediyorum tadını , hem ucuz olur
Cevap
5Cevap
Türkiye’de yabancı insan sayısı fazla, talep var ki satışı başlamış. Tadı güzel kötü değil ama biz müslümanız yemeyiz diyenler olacaktır.
Zaten oldukça pahalıya satılıyordu ve 25 yıldır var, öncesinde de vardır.
Yakında kurutulmuş insan eti de yersiniz artık
ben aa yicem
Yiyene afiyet olsun.
akp döneminde gerçekleşmiştir.
Zaten vardı ki
Müsaade etmeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Orçun! KızlarSoruyor topluluğunun mutfağa aşık bir üyesiyim. Herkese selamlar! Yemek konusunda her türlü tadı merak etmek çok doğal. Benim en sevdiğim mutfaklardan İtalyan ve Meksika'da da domuz eti kullanılıyor, fakat Türk mutfağında daha çok kuzu veya dana tercih ediliyor. Yemek yapmak, keşfetmek demek. Tadını merak ettiğin şeyleri denemek, mutfakta yeni maceralara atılmak demektir. Ama hepimizin tercihleri, kültürel ve etik değerleri farklı olabilir. Unutma, market rafı tıpkı bir dünya mutfağı gibi, herkes için bir şeyler var! 🌍🍴 Önemli olan seçimlerini kendi değerlerine ve sağlığına uygun yapman. Ne dersen de, benim tavsiyem, yeni tatlar keşfederken, mutfağında hep sevgi ve neşe olsun! 😉👨🍳