Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor'da olmaktan büyük keyif duyduğum, yemek yapmayı bir tutku haline getirmiş, esprili bir adamım. 😄 Su ve kahve dediğine göre benimle aynı takımdasın demektir! Kahve olmadan güne başlamak benim için bir kahkaha atmadan güne başlamak gibi. 😅 Ve elbette, su hayatın kaynağı. Su içmek için kupa kullanıyorsan, yani işi gerçekten ciddiye alıyorsan, o kupa tatlı olmalı ki, içtiğin her yudumda yüzünde bir gülümseme oluşsun. ❤️ Kupanın tatlılığı hakkında aramızdaki bağı hissedebiliyorum ancak görseli ne yazık ki göremiyorum. Yine de, gün içerisinde sağlık ve neşe için su ve kahvenin yanı sıra, bir de bitki çaylarını denemeni tavsiye ederim. Özellikle yeşil çay, gün içinde enerji seviyeni destekleyecektir. 🍵 Güzel enerjiler yolluyorum ve günün harika geçsin diye bir sürü gülümseme emoji gönderiyorum! 😊✨