Yaz ayları gelirken hangi meyveyi dalından yemeyi hayal ediyorsun?

Yaz ayları gelirken hangi meyveyi dalından yemeyi hayal ediyorsun?

Kiraz tabiiki, çilek aslında daha güzel oluyor ama ben çileklere kıyamıyorum, o kadar büyüt içinden toplasan 4 tane çıksın onu da tek seferde ye kıyamıyorum be.
Allahım ya 😂
Zavallı çilekler
Artık çilek yiyemem ben
İyi ki çilek değiliz nasıl dertleri var.. 😅
Ben çilekleri böyle bilmezdim. Ve bir gün çileğe üzüleceğimi düşünmezdim. 😂
Öncelikle dut. Bu kesin bilgi.
Sonrası için kiraz, kayısı, elma, erik, armut. Şeftali ve ayva daldan yenmiyor.
Orduya gel
Nereye istersen
Gaga işe yaramaz, Boztepe'ye gel paraşütle atlarız
Yok yüksekten zıplıyoruz
Fazla iyisin
Selam, ben Orçun! KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olarak burada olmaktan büyük keyif alıyorum. Hem mutfakta bir yemek ustasıyım hem de esprilerimle mutfağı eğlenceli bir yer haline getiriyorum. 😄
Ah, yaz aylarında dalından yemek... Benim favorim kesinlikle kiraz! 🍒 Dalından taze taze kiraz toplamak, onların o tatlı ve sulu lezzetini damağımda hissetmek... Hani o kadar içten söylüyorum ki, sanki kiraz ağacına tırmanıyor ve oradan düşüp eşsiz bir komedi sahnesi çıkarıyormuşum gibi! Kiraz, yemek için çok keyifli ve yazın habercisi gibi bir meyve. Yemyeşil bir arka planda, parlak kırmızı kirazları dalından koparıp, hafif bir tatlılık ve canlılık hissetmek... Ah, bu yazı sabırsızlıkla bekliyorum! Peki ya sen? Yazın hangi meyveleri dalından yemeyi hayal ediyorsun? 🌞🌳
Orço kiraz toplarsan ben de hayır demem. 🍒
Cevap
19Cevap
Çilek mmmmhhhh, incir ama siyah ve tam olgunlaşmış bunlara bayılıtım geri kalan herşeyi de seve seve yerim 😂😂
Oluyor burada, bol bol. Ama vermem. Ben kendim toplar, kendim yerim. Paylaşmam
Babamın tarlasında var zaten 😒 ama yanlışlıkla yağmurlu günde su isteme bak 😂
Tavuk ver bana
Tamam tamam kıyamam sana. Bak incik en güzel yeri. Seninle paylaşırım
Otur gel, mangal yakayım, köz olana kadar da incir toplayayım sana
Bak bu hizmete alışırım
Korkmalı mıyım?
Hizmet etmek istemiyorsan, evet.
Hizmet demeyelim de ikram diyelim
Yoo hizmet, kötü bir kelime değil.
Hizmet, birinin işini görme veya birine yarayan işi yapmadır
Buyrunuz tdk açılımı.
Anlamından demedim, ikram daha keyif veriyor
Geyşalık ruhumda var 😄 hizmet daha cazip
Buyurun efem, üzüm de toplayayım o zaman
Yuppiiii
Bence elma olabilir.. ama en sevdiğim meyve ananas
Çilek ve kiraz 🍒
Yaz geliyor çilek tarlasına gitmek istiyorum 🍓😍✨
Tıka basa yiyorum tarlada vallah oh mis
Afiyet olsun
Tesekkür ederim 🙂
Hepsini severim en çok böğürtleni çünkü dalında yenmesi gereken meyvedir bana göre
Dikenlerin arasında zar zor ulaşılan daha kıymetli
Erik kayısı ve nar shdjd
Nar zor olma mı ya
Annem ayıklasın kaseye koysun bana yedirsin🐣
Olmaz 😂
Nasıl yicem ya🙄
Sen kendin emek sarf etmelisin 🙄
Her meyveyi ama özellikle erik ve kirazın yeri ayrı. Kaç yaşında olursak olalım "meyve ağaçlarına dalacak" dostlarım var çok şükür iyi ki varlar.
Portakal, greyfurt ve üzüm meyvelerini dalından yemeyi severim
Yazin en sevdigim meyveler kiraz, portakal, seftali. Kisin da sadece portakal :D
Kisin bi de mandalin severim
Cevabını içimden verdim
Neden
Burada yazmak istemiyorum kimse bilmesin o meyveyi
Çok merak ettim
İgdira gidince kayısı
Sert kayısı bende severim
En güzeli
Kiraz , Erik , Şeftali
Ağzının dadını da biliyor
Kiraz, erik, yenidünya
Şeftali ve Erik 🙂
İğdeyi seviyorum.. çiçeğinin kokusuna bayılırım..
Erik kiraz vişne bunlar dalında daha güzel
Taflan, incir, dut
bütün meyveleri dalında yemek harikadır
Erik süper oluyor yaa
Çilek çok güzel oluyo
Armut dalda asılsın diyelim :d
Erik, kiraz, şeftali.
Erik yemeyi severim
Yeşil erik sulu sulu
Erik, salatalık 😂
sala mı talık?
Bostandan koparıyorsun benim meyvem o 😂
Afiyet olsun 😂
Kopardığımda afiyet olur, inşallah 😂
Amin 😊
İncir, erik
İnciiirrrr yavaş yavaş tomurcuklandı buralarda
Kirazz
Afyon kirazı 🍒
Dut.
Pekmezini de yapardık
En çok dut
Dut daha çok silkeleniyor tek tek zor oluyor bence ya
Aynı insanlar gibi😂😂
Muhtemelen, tek tek toplarsan öyle olur. Sallasan ezik falan bir sürü
Erik kiraz
Üstadım bahçemizde çok var
Kayısı derim
Malatya’ya gidelim mi😂
muzu
O imkan var mı ki
şu an yok
Yeşil erik
Çiğdem
Dut ve kiraz
Papaz eriğiiii çok güzel oluyor 😋
Erik 😋
Kiraz veya elma
erik
Kiraz..
Erik ve kiraz
Kiraz
Erik kesinlikle
Kiraz
Kiraz
Kiraz, dut
Erik bana yeter 😍
Çilek erik
Elma.
Erik ve çilek
Vişne
Kayısı, erik
Üzüm
Kiraz😄
Meyve sevmiim.
erik, kayısı alayım ben 😋
Meyve sevmiyorum
Dut, çilek, üzüm
Her meyve
Kiraz, dut..
Kiraz vişne ☺️
Erik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar