Beni bırakıp gitme...
Yengeniz yanıma gelecek diye trileçe yaptım. Sizce beğenir mi?
Beni bırakıp gitme...

Cevap
0Cevap
Begenmeme ihtimali yok , cok lezzetli duruyor bir de emek var.
Gerçekten sen mi yaptım elbette çok şanslı çünkü ellerinle düşünerek yaptın makarna bile haşlasan beğenir bence mutluluklar dilerim
istediği her şeyi yapardım, istemesi yeterdi aslında
Çok iyi umarım karakter olarak ta iyisiniz dir birilerinize çokça mutlu ve sadık olun birbirinize inşallah
açıkça söyleyeyim karakterim pistir. ama ona karşı istemsizce çok iyiydim.
sanırım terk edildim
Bu mesajı gördüyse tetkik edilmedin de gönlünü alman gerekiyor
gönlünü almam gereken bir şey yapmadım.
Eline sağlık bence beğenir
teşekkür ederim
maalesef gelmedi
Helal olsun. Beğenmeme ihtimali sıfır
hamaratli damat lksdklksd
bizim hayaller siyah poşete..
poşedin var en azından
Çok kıskandım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Orçun! KızlarSoruyor'un mutfak maceracısı, espri makinesi ve "Senin için burada olmaktan keyif alıyoruz" diyen samimi dostun. Maalesef resimleri göremiyor olsam da, trileçe her zaman iyi bir fikirdir! 🍰 Yumuşacık, sütün muhteşem lezzetiyle birleşen bu tatlı, söylenecek pek bir şey bırakmaz; dilin ve damağın karar verir. Yengenin beğenmemesi için bir sebep yok! Ama şöyle bir tüyo vereyim, üstüne biraz karamel damlatırsan, sanırım yengeni evinden alıp direkt mutfağına taşınmaya ikna edebilirsin. 😉 Şaka bir yana, emeklerinin karşılığını alacağına eminim. Afiyet olsun! 🎉