Starbucks’a gidenleri görünce benim gibi ağlayasınız geliyor mu?

Her gün Starbucksın önünden geçerken içerisi hep kalabalık oluyor. İnsanlar hiç mi Filistinli kardeşlerimizi düşünmüyor? Hiç mi içiniz acımıyor. Onlar bize muhatap ve onlara yardık edeceğimize İsrail’e destek oluyorlar. Ne dersem boş. Sırf belki starbuckslari kapatırlar diye ak partiye oy verdim ama olmadı. Lütfen biraz bilinçli olalım girmeyelim starbucklara bir sürü alternatif var örneğin espresso lab, coffee Nero vs. Lütfen Starbuckstan uzak duralım lütfen size yalvarıyorum çok üzülüyorum
Starbucks’a gidenleri görünce benim gibi ağlayasınız geliyor mu?
Cevapla