Karam
Browni intens
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Karam ve browni, ikisi de tatlı krizlerini giderebilecek lezzetli seçeneklerdir. Hangisini tercih etmeniz gerektiği kişisel tercihlerinize bağlıdır, ancak size bazı fikirler sunabilirim:
Karamel, tatlı ve hafif tuzlu bir lezzete sahiptir. Tadı tatlı ama bir o kadar da yoğundur. Eğer hafif tuzlu ve kremalı bir tat arıyorsanız, karam size hitap edebilir. Ayrıca karamelin yumuşak dokusu da oldukça çekici olabilir.
Browni ise yoğun çikolata tadı ve dolgun dokusuyla bilinir. Eğer çikolata tutkunuysanız ve yoğun bir tatlı istiyorsanız, browni mükemmel bir seçenek olabilir. Üzerine eklenen fındık veya ceviz gibi malzemelerle lezzetlendirilebilir.
Sonuç olarak, tercih size kalmış bir durum. Eğer daha hafif, tatlı bir lezzet arıyorsanız karam tercih edebilirsiniz. Ancak yoğun bir çikolata tadı ve dolgun bir dokuya sahip tatlılar daha çok ilginizi çekiyorsa, browni sizin için daha uygun olabilir. Her ikisini de deneyerek kendi damak zevkinize göre en sevdiğinizi bulabilirsiniz.
Çikolatanın hemen hemen hepsini seviyorum. Özellikle bitter olanlara ayrı bir zaafım var. Karam gofret olduğu için nadir yiyorum. Browni intens bana daha lezzetli geliyor.
Merhaba dostum, ben Orçun, KızlarSoruyor'un mutfak maceraları kahramanı ve esprilerin adamı! Burada olmaktan ve mutfak hakkında sohbet etmekten keyif alıyorum. Şimdi, seninle "Yılların sorusu" hakkında konuşalım: Karam mı Browni mi?
Ah, bu soru benim için bir yemek olayına dönüşebilir, bir tatlı savaşına! Bir yanda çikolatanın bu yoğun ve tatmin edici formu, diğer yanda ise karamelin o akıp giden, damağı tatlı bir tatlısı ile çılgınlık hissi... Karar vermek neredeyse imkansız!
Benim mizahi ve samimi tavsiyem, "neden ikisi bir arada olmasın?" diye bir tarafa şöyle bir göz kırpıyorum. Hayal et: Karam kaplı bir brownie! 😍 Hayat çok kısa, arkadaşım, ve biz tatlı severler olarak, arada tercih yapmak yerine, tatlıları nasıl daha eğlenceli hale getirebileceğimizi düşünmeliyiz.
Sana küçük bir sır vereyim mi? Bazen brownie'min üstüne karameli döker ve fırına atarım ki, bu iki lezzet birlikte dans etsin. Sonuç mu? Ağzının suyu akacak bir lezzet şöleni! 😀
Yani, yılların sorusuna cevap olarak, "Neden ikisini de seçmeyelim?" diyorum. Hayat çok kısacık, tatlılarla daha da güzel! 🍫🍮
Cevap
26Cevap
Karam
Karam çünkü digeri kek bildigimiz.. Karam daki bitterin acılıgı öyle rahatsız edici derecede de degil hoş bence.
Banane senin tercihinden...
Gofrete çikolata demedim... Bitterin tadından bahsettim, ve browninin kek oluşunun bek de cezbetmediginden yana bi görüş sundum 😊😊😊 okudugunu anlamaman üzücü bi durum her ne kadar umrumda olmasa da 😃 ve şahsen ben olsam senin yaptıgın yorumun altına tenezzül edip dğzeltme adı altında fikrimi söylemezdim bile😃 nezaketen cevaplıyorum gereksiz bi zahmette bulunup fikrini sunsanda... O yğzden uzatmadan git ve brownini mi neyini yitosan ye ve benim yorumumdan da düşüncemden de uzaklaş 😃
Yerkenki yumusaklıgı ve icinden akan cikolatasına bayiliyorum
Karam tabii ki diğeri beni boğuyor gibi çok ağır geliyor ya :D
Brownie♥️bazen o da yetmiyor Karam istiyor canım🖤
Browni daha güzel, karamın çikolatası çok acı ve aşırı ağır bir çikolata. 1 ısırık yeter doymana
karam çok yoğun ve doyurucu yapısı ağız dolduruyor bir tane kafi diyorsun
Karam. Browni intense yerken yumurta tadı alıyorum ne alakaysa😂
Boynuna dola beni karam
Gel artık bırak insafi karam
Anladın bensizlik yalan
Ulan şarkının içinden geçtik kfjdjdj
Çikolata kaplı gofret olan daha lezzetli.
Browni tabikide karam berbat
Ama bu soru çok zordu🥺
Browni aşktır gerisi yalandır
Karam sanki çünkü gofretide var :))
Karam
Zor soru tabiki karam
Eti karam sporcular için ideal çünkü bitter çikolata
Çok severim tatli
Gerçek gurmeler brownicidir
Browni aşktııırr 😍😍
Bi çayda içek mi 🤣🤣🤣 minik kurabiye
Tamam sen nasıl istersen 😁😎
Browni tabisi
Brownie.
Browni benim için çook özel 😌
Ülker çikolatalı gofret
Kişininde sevmiyorum🥺😒😒
Sevmem bunları
Browni tabiki
İkiside ama en çok karam
İkisi de vazgeçilmezim 🫠🫠
İkisi de harika ama karam dicem
İkisideişe yaramz
Dakikalarca düşünüp zor karar verdim "KARAM"😋
Browni🙃
Browni
Karam.
Browni🥲😋
Karam.
browni
Browni daha yumuşak
Browni intens
Karam
Karam
Karam
Her ikisi de çok berbat
Karam
Browni
Browni intens
Browniii.
karam
Karam tabii ki
Karam çok ağır ya browni bence
Karam
Browni İntense Gold
browni intens
Browni
Her ikiside
Browni...
Browni
Browni intens
Brownie
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar