Güncellemeler
+1 yıl
Pizza isteiğim ağır basıyor gibi şu an 🫣
Güncellemeler
+1 yıl
kaşarlı kuşbaşılı pide sipariş ettimmm 🫣🫣🫣🫣 son anda o esti, buna karar verdim 😀 ne kararsız biriyim yahu 😂😂😂
evde de öyle çok bir şey yok. işte salam peynir meynir yumurta vs klasik şeyler var ama değişik bir şeyler istiyorum. pizza mı sipariş etsem diye düşünyorum. amma da acıktım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Pizza bence
Bu güneşli Mersin sabahında sucuklu yumurta yenir, üşenmeyip çılbır mı yapsam
oo hava da güzel diiyorsun ha. bak dün bizde de güzeldi. boğaz manzarasna karşı suçuklu kaşarlı tostla kahvaltı etmiştm :ddd bugün evde edecem. bakalım. çılbır nedir onu da bilmyorm
Dün öğle arası denize girdik mübarek
Çılbır yoğurtlu sarımaklı yumurta
denize mi ☹️ amanın mersine taşnyorummmmm. biz montla geziyoruz güneşli günlerde bile hala.
pizza bende seçerdim migros varsa ordan al hatta fırında 2dk pişler
o dondudulmuş oluyor ya. hayatta almam dondurulmuş gıda. direkt sipariş edecem
yani güzel ben begeniyorum
çok zararlı diye biliyorum
yani aslında cogu arkadasıma denettim begendiler dominos tadında
genel olarak gıdayı dondurmak iyi bir şey değil diye biliyorum. bir araştırın isterseniz.
zaten cok sık tuketmiyorum
Pizza kahvaltıda gidermi ki🤷🏻♀️
ee tam kahvaltılık değl mi. ürünleri zaten kahvaltı malzemeleri
Doğru😂 ama hiç denemedim sabah sabah
Sahurda pizza yedim için cayır cayır ddhldpxkşd
haha yeni yemiş syalrsn. ben daha bi şey yemedm. en son dün akşam ne yediysem
Öyle çok zor oluyor ya yediğim halde acikiyorum ben normalde su icmedigim için zorlamiyor sadece
biz ailece pek erken saatte kahvaltı etmyoruz zaten. öyle kafamıza göre ne zaman eserse acıkırsak.
Oruçluyum sayende Bozcam amw
amw küfğrse bozmuş olmadn mı 😂😂😂 bilmyorum dini şeylerden anlamam gerçi
Bende anlamam oruç da değilim zaten hahahahahah
ahahaaha 😂😂😂 iyiydi bu
Börek
emin olamadım. pizza daha sesleniyor bana
Börek daha doyurucu bnc😄
kaşarlı kuşbaşılı pide aldm :d sipariş ettm hani gelir yarm saate
Afiyet olsun
teşekkürler size de 🙏
Niyetliym bn artk iftara
Börek 🤤
Börek ye
aldığımı güncellemede paylaştm
Okumadım