Yemeklerim hiç lezzetli olmuyor. Kocam benden soğur mu?

El lezzetim sıfır. Hazır ürünlerle bile güzel yemek yapamıyorum ve eşim de ben de çalışıyoruz. Yemeklerim hiç güzel olmuyor ama eşim beğenmiş gibi yapıyor. Sizce benden soğur mu? Bu aralar üzülmeyeyim diye kendisi işlere daha çok el attı. Yemekleri o yapıyor ben yardımcı oluyorum gibi. Sizce napmalıyım. Eşim üzülür mü.

Yemeklerim hiç lezzetli olmuyor. Kocam benden soğur mu?
Cevapla