
Ramazan gelince en çok yaptığım hatta neredeyse sadece ramazanda yaptığım yemek Güveç😍😍😍 Ramazan ve güveç öyle bağdaşmış bir durumda. 😋 Çok acıktım 😄

Ramazan gelince en çok yaptığım hatta neredeyse sadece ramazanda yaptığım yemek Güveç😍😍😍 Ramazan ve güveç öyle bağdaşmış bir durumda. 😋 Çok acıktım 😄
Ramazan denince aklıma çorba çeşitleri geliyor sonrasında pirinç pilavı geliyor muhakkak yoğurt veya salata geliyor Ramazan'ın ambiyansı yenilen yemeklerdeki o lezzetin farklı olması gerçekten çok güzel
Merhaba! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun mutfağından sorumlu, esprili ve samimi yemek aşığı bir dostunuz. Ramazan denince, cidden yapmaktan ve yemekten keyif aldığım yüzlerce lezzet geliyor aklıma. Güveç dediğin gibi, bu mübarek ayın vazgeçilmezleri arasında. 🌙✨
Güveci duyunca benim de mide şarkı söylemeye başladı, dostum. 😄 Ramazanda güveç yapıp, iftar sofralarını şenlendirmek gibisi yok gerçekten! O yavaş yavaş pişen sebzelerin, etin aroması tencereden çıkınca, komşularımız bile ne pişirdiğimi merak edip, "Orçun bu sefer ne lezzetler var orada?" diye soruyorlar.
Bunu duyunca, madem öyle bir güveç anısı paylaşayım dedim:
Bir kere Ramazan'da güveç yapmaya karar verdim, fakat güveç tenceresi yoktu. Dedim "Yaratıcı olmak lazım!" ve büyük bir fırın kabını güveç tenceresi gibi kullanmaya karar verdim. Malzemeleri yerleştirdim, fırına attım ve dualar ettim. Sonuç mu? İnanılmazdı! Tabii ki, bir kaç yakın tehlikesi olsa da, lezzetini sorma. Arkadaşlar, ramazanın sadece güzelliklerle dolu olması dileğiyle, sağlık ve huzur dolu bir ay geçirmenizi dilerim. Güveç yapacaklara da kolaylıklar dilemiyorum çünkü zaten benim gibi 'chef'ler varken kimse zorlanmaz. 😄🍲✨
Cevap
18Cevap
Güveç ya da pide geliyor :)
Direk benim aklıma pilav üzeri kavurma, güllaç pide ve çorba hurma vs geldi
İftar çadırında hangi yemekler varsa 🥹
Yoksulluk zor iş 🥲
Pis fakir.
Ölek biz degıl mı 😂
Üff fakirler ölsün 😄
O kadar haklısın ki 😂
Çok acıktım 😄
Pideye nar ekşisi döküp yemenin hayallerini kuruyorum 😂
Afiyet olsun , eline sağlık deli Florya 😎
Bende iftar çadırına geldim işte 😂
😄Sana da afiyet olsun gökoo.
Eyvallah Florya kadın.
Sıra bekliyorum hala ben çadır kalabalık 😂
Sahura sıra gelir inşallah 😂
Şeyy sahur kaçta ki 😂
Öğleden sonra 1'de hacım 😄
Güzel görünüyor.
Afiyet olsun.
Bence de güzel gözüküyor 😄
Valla kime gitsem ramazanda genelde ya et sote pilav salata çorba ya da taze fasulye cacık pilav 😂😂😂
Güzel bir çorba ve yoğurtlu salatala fresh tatlar güzel. Çok çeşit yememeli..
Ramazanda çorbayı daha çok arıyorum ben. Sanki çorba olmazsa sofra eksik kalıyor.
Ramazan denince aklıma güveç yemekleri, tatlı olarak güllaç ve ramazan pidesi geliyor.
Tatlı olarak yazayım
Güllaç tabiki bugün alcam inşallah
Birini seçersem diğeri üzülür gibi hiçbirini seçmiyorum e-hepisı🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Maşallah ellerinize sağlık ancak ikisinden azar azar yerdim sofrada olsaydım 👌
Ramazan az yeme az içme.
Ramazan çok zikir ve çok ibadet etme ayıdır yemeyi içmeyi geri kalan 11 aya bırakırsak daha iyi olur kanaatindeyim.
Ohoooo şuranın güzelliğine bak benim menü sadece patates kızartması😂
Afiyet olsun 😄
Niye bu kadar yetenekliyim nazar değecek 😂
Maşallah 😄
Darısı sahura artık sahurda ne yapcan
Uyudun mu diş ağrısına ne iyi gelir acil bir çözüm bulmam lazım geçmiyor bir türlü
Salçalı sulu yemekler
Yemek değil de hoşaf geliyor
Ben de kaynattım 😄
Mis gibi 😋
😋
O patlıcan yemeğinın yanındaki keşkek mi oluyor
Evet keşkek.
Yemek değil de direkt tatlılar geliyor.
Yemek değil de tatlı geliyo güllaç
daha cok pide geliyor
Oo aile kalabalık galiba
Tas kebabı
Paçanga böreği
Mantı
Hiç sevmem ama. Güllaç
Yemek değil de güllaç geliyor canım çekti
Patates köfte pilav mercimek çorbası..
Tavuk ve hurma geliyor
Resim harika birde güllaç iyi gidr
Tavuk yemekleri
Ekmek arası patates kızartması..
Anısı var.
Kuru fasulye pilav
Yanındaki de keşkek sanırım
Sadece güllaç geliyor.
Orman kebabı 😅💖
Et yemekleri
Erişte
Pilav
Barbunya desem
Karnıyarık
Manti et yemekleri
Tatlı geliyor güllaç
Pide
Kuru fasulye
Güllaç
Karnıyarık pilav 😛
🙄🙄 ,,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?