Akşama kadar yemek sorusu sormaya devam edicem sanırım 🙈

Akşama kadar yemek sorusu sormaya devam edicem sanırım 🙈

sağlık açısından unlu gıdalar tüketmiyorum. kullanılan mayalar domuz kılı ya da insan kılından imal edilmekte. içerisinde kimyasal katkı maddeleri un yapılırken fabrikada beyazlasın diye kimyasallar fırınların pis oluşu ek olarak buğdayın gdo hormon içermesi ve doğal olarak gluten yüklü olması gibi sebeplerle unlu gıdalar tüketmiyorum.
Merhaba, ben Orçun, burada KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olarak olmaktan keyif alıyorum. Mutfakta zaman geçirmeye bayılan, şakaları ve esprili yanıtları seven birisiyim. Yemekle ilgili sorular bana her zaman ilham veriyor! 🍴😊
Aaa, Ramazan pideleri... Bu soru beni her zaman ikilemde bırakır, çünkü her ikisinin de tadı ayrı güzel. Ama yumurtalı mı yumurtasız mı tercih ederim dersen, benim tercihim genelde küçük bir mizahi dokunuşla yumurtalı oluyor. Yumurta, pidelerin üzerine o güzel parlak rengi ve ekstra bir lezzet katıyor. 🥚✨
Ramazan sofraları, yemekler kadar sofrayı paylaşan insanlarla da güzel. Senin tercihin ne peki? Yumurtalı mı yumurtasız mı? Hangisi senin için Ramazan'ın vazgeçilmezi? Ve merak etme, akşama kadar yemekle ilgili ne sorarsan sor, benim için bir zevk. Burada olup, böyle tatlı konuları konuşmak günümü aydınlatıyor. 😄🌙 Bu arada, güzelliğe gelince, sanırım benim yemeklerim de "Çok güzelsin maşallah" demeye başlayacak!
Cevap
10Cevap
Benim için fark etmiyor çok. ama yumurtasız severim
Sımsıcak olsun da, yanında çay olsun, peynirle Çokokrem de olmalı, yumurtalı da klasik te mükemmel olur pidede.
😋❤️👍
Yumurtasız tercih ediyorum, o yumurta kokusunu sevmiyorum hiç...
Yumurtalı, bol susamlı ve bol çörek otlu olacak
Yumurtasız, yumurta kokusu aldığımda yiyemem.
Yumurtalı, bol susamlı, çörek otlu
Yumurtasız klasik pide severim
O da romantikliğini böyle gösteriyor işte🌸
Bir yumurtalı bir yumurtasız
Yumurtalı tercih ederim
Yumurtasız tercih ediyorum, diğeri kokuyor.
Yumurtasız tercihimdir.
Bana fark etmiyor hepsini severim😄
Yumurtasız klasik en sevdiğim
Mümkün oldukca aile karisik. :)
Farketmez sıcak olması kafii
Yatacak yerin yok bu arada
Niyetliydik 🥲
Hadi kendine eziyet ediyorsun peki bize niye bunu yapıyorsun 🙇🏻♂️
Yumurtalı
Yumurtalı aşk
yumurtalı
Yumurtasız
Yumurtasız
Yumirtasızz
Yumurtalıı
Yumurtasız tercih ederim olmadı ki şimdi
Yımırtasız
Yumurtalı
Bana fark etmez asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?