Bir aydır diyet yapıyorum herkes inceldiğimi söylüyor ama tartıda hiçbir değişiklik yok?

100 gram bile gitmemiş gözüküyor ama ciddi manada düzgün bir diyet yapıyorum. Paketli gıda yemiyorum , dışarıdan yemiyorum , pilav , ekmek , makarna türevi şeyler yemiyorum , tatlı zaten yok. Porsiyonlarımı da küçülttüm. Nerede hata yapıyorum?

Bir aydır diyet yapıyorum herkes inceldiğimi söylüyor ama tartıda hiçbir değişiklik yok?
Cevapla