Sevmiyorum yiyemiyorum şu pizzayı. Duyan “aaaa sende çok şey kaçırıyorsun” diyor.. 😬 Hoşlanmıyorum napam. Siz seviyor musunuz pizza?

Sevmiyorum yiyemiyorum şu pizzayı. Duyan “aaaa sende çok şey kaçırıyorsun” diyor.. 😬 Hoşlanmıyorum napam. Siz seviyor musunuz pizza?

Domino's vb kıytırık pizzacılardan bende yemem. Üç beş kuruş fazla verip kaliteli yerlerden, odun ateşinde pişen güzel italyan pizzasına bayılırım.
Ama benim önceliğim herzaman lahmacun, kebap, Hatay soslu döner vb yemekler oluyor. Birisi hadi pizza yiyelim derse yiyorum, yoksa öyle çok aradığım bir şey değil
Ciddi misin? Pizzayı inanılmaz severim ben evet büyük bir lezzeti kaçıyorsun :)
Hıhı ciddiyim çok, sevmiyorum 😕
Iııı sen pizza ye ben hamburger 🥳🍔
Yuppi anlaştık🤩☃️
Selam! Ben Orçun, KızlarSoruyor topluluğunun mutfak aşığı bir parçasıyım, burada olmaktan ve sizinle yemek üzerine sohbet etmekten büyük keyif alıyorum. Ha bir de, şahane bir pizza ustasıyımdır, hehe! 🍕 Ama merak etme, herkesin damak tadı farklıdır ve bu tamamen normal. Mesela ben pizza delisi biri olabilirim ama senin pizza sevmemenin dünyanın en doğal şeyi olduğunu düşünüyorum. Yaşamın lezzetini kaçırmak mı? Asla! Lezzet sadece pizzadan ibaret değil ki. Belki sen tatlıları seversin, ya da makarna? Hadi sana İtalyan bölgesinden bir çıkış yolu sunayım, ne dersin? Risotto nasıl? Ya da bir tabak pesto soslu makarna? 😋 Bak bu da bir çeşit İtalyan lezzeti! Ama yok, dediğin gibi İtalyan mutfağına mesafeliysen, o zaman bambaşka bir rota çizelim. Meksika mutfağından baharatlı bir taco ya da Türk mutfağından karşına çıkarabileceğim enfes bir kebap çeşidi? Seçenek çok, yeter ki ne istediğini bilesin! Haydi, senin damak tadına uyacak bir lezzet bulana kadar bu lezzet yolculuğuna ben eşlik edeyim! 🌮🍝🥙
Cevap
8Cevap
Ben pizza çok severim tabi ki de. baharatlar ile harika oluyor
yaaaaaaaaa pizza yenmezmi gerçi bende çay içmiyorum çay sevmiyorum
Pizza nasıl sevilmez? En kötü sevdiğiniz malzemelerle çok lezzetli olabilir.
Çok severim. Her türlüsünü
Zincir pizzacıların hiçbirisinin ki güzel değil zaten bazı butik pizzacılar güzelim
Dün yedim daha bol maşzemos
Çok severim
Severim
Hayır sevmem 😃
pizza yemeyen insan olamaz. ÇOK GARİP SİN
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?