Patronum çayımı beğenmiyor, birazdan nasıl demlediğime bakacak. Çay nasıl güzel olur?

Asla begenmiyor ben suyun ustune cay kiyuyorum 5 kasik ve 25 dakika bekliyorum demlenmesini ama acik buluyor

Güncellemeler
+1 yıl
Bana dedi cay bitince haber ver nasıl demliyorsun bakıcam
Patronum çayımı beğenmiyor, birazdan nasıl demlediğime bakacak. Çay nasıl güzel olur?
Cevapla